eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpecjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerowRe: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
  • Data: 2011-08-21 13:49:56
    Temat: Re: Specjalistyczna firma audio szuka programisty FPGA i mikrokontrolerow
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michoo napisał:

    > ó to 0x00F3
    > Możesz podać ten drugi twór?

    Rzecz jest złożona i ma długą historię. Próbowałem znaleźć prostą
    odpowiedź na konkretne pytanie o numerek znaku, ale szperając w sieci
    trafiłem na to -- http://www.digipedia.pl/usenet/thread/64/39867/ ,
    czyli na początki całej sprawy. Warto zobaczyć.

    Kilka lat temu doszły do mnie słuchy, że maile i telefony poskutkowały,
    akcja przyniosła oczekiwany skutek i gdzieś to "o z kreską" dopisano.
    Ale gdzie i jak, tego nie wiem. I chyba mało kto wie (może to i dobrze).

    A tak przy okazji -- znalazłem też liczne transliteratory do różnych
    alfabetów, w postaci dodatków do Firefoksa.

    --
    Jarek