  • Data: 2011-08-23 06:07:10
    Temat: Re: Kodowanie
    Od: n...@m...invalid szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.08.2011 r. 19:36, Jacek Maciejewski pisze:

    > Ja też chcę.
    Proszę: <http://www.w3.org/Addressing/rfc1738.txt>,
    sekcja 'APPENDIX: Recommendations for URLs in Context' (s. 21).
    Interesująco, wraz z zaleceniem poprzedzenia ciągiem "URL:" (czyli adres
    e-mail gdzieś inline w treści wraz z protokołem "mailto:" też miałoby
    się prefiksować?). Wg pewnego forum, ten RFC stał się obsolete,
    superseduje go: <http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/rfc/2396/full.html#E
    >,
    który już nie jest ścisły w zaleceniach opisując URI.