  • 1. Data: 2011-03-17 12:11:01
    Temat: Spawanie plastikowego kolektora ssącego
    Od: Szara Masa <d...@p...fm>

    Witam, może ktoś przerobił temat i byłby skłonny podzielić się
    spostrzeżeniami.
    Silnik 1.4 honda civic, model silnika D14A8, plastikowy kolektor.
    Otóż urwała mi się w kolektorze dolotowym rurka na którą mocuje się
    przewód z płynem chłodzącym. Coś nie za bardzo udaje mi się namierzyć to
    gdzieś na jakimś szrocie i zastanawiam się nad oddaniem części do
    pospawania.
    Czy taki zespawany plastik pojeździ trochę, czy to raczej zaraz znów się
    ułamie? - wiadomo, temperatura drgania itd..

    proszę o opinie, pozdrawiam,
    K.

  • 2. Data: 2011-03-17 13:01:39
    Temat: Re: Spawanie plastikowego kolektora ssącego
    Od: "sth" <k...@l...vk>

    >Coś nie za bardzo udaje mi się namierzyć to gdzieś na jakimś szrocie i
    >zastanawiam się nad oddaniem części do pospawania.

    http://allegro.pl/honda-civic-98-00-5d-d14a8-d14z4-k
    olektor-ssacy-i1473405197.html

  • 3. Data: 2011-03-17 13:12:58
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > http://allegro.pl/honda-civic-98-00-5d-d14a8-d14z4-k
    olektor-ssacy-i1473405197.html

    Toś mu doradził :)
    Pewnie nie widzisz różnicy między symbolami silników D14A8, a D14Z4...
    WOJO

  • 4. Data: 2011-03-17 13:19:02
    Od: "Myjk" <m...@n...op.pl>

    2011-03-17 13:12:58 WOJO

    > Pewnie nie widzisz różnicy między
    > symbolami silników D14A8, a D14Z4...

    W treści aukcji...

    "Aukcja dotyczy :
    Kolektor ssący plastikowy [...]
    silniki *d14a8* d14z4, d16w3, d16b2. [...]"

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 5. Data: 2011-03-17 13:26:23
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > "Aukcja dotyczy :
    > Kolektor ssący plastikowy [...]
    > silniki *d14a8* d14z4, d16w3, d16b2. [...]"

    Masz rację - spradziłem w EPC - to ten sam kolektor...:)
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 6. Data: 2011-03-17 14:29:20
    Od: Szara Masa <d...@p...fm>

    W dniu 2011-03-17 13:01, sth pisze:

    > http://allegro.pl/honda-civic-98-00-5d-d14a8-d14z4-k
    olektor-ssacy-i1473405197.html

    Wielkie dzięki - nie wiem jaka pomroczność na mnie padła że nie
    znalazłem tego wcześniej..
    pozdrawiam,
    K.C.

  • 7. Data: 2011-03-18 00:46:52
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-03-17 12:11, Szara Masa wrote:
> [...]
    > Czy taki zespawany plastik pojeździ trochę, czy to raczej zaraz znów się
    > ułamie? - wiadomo, temperatura drgania itd..

    tu kolejny
    http://allegro.pl/honda-civic-5d-95-00-kolektor-ssac
    y-1-4-16v-d14a8-i1490156655.html
    jak Ty szukałeś? :)