-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder02.bluewo
rldhosting.com!npeer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me
.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 03 Sep 2013 07:47:33 +0200
From: megrims <m...@i...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130801 Thunderbird/17.0.8
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Sparing. Chyba jeden z lepszych.
References: <kvvn3o$t6j$1@news.vectranet.pl>
<522393dc$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
<5223a23c$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
<5223a99a$0$1458$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5223a99a$0$1458$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 130902-0, 2013-09-02), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 35
Message-ID: <52257800$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 79.187.111.26
X-Trace: 1378187278 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1467 79.187.111.26:2970
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2309
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503048
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-09-01 22:54, _Michał pisze:
> On 9/1/2013 10:24 PM, megrims wrote:
>> W dniu 2013-09-01 21:21, _Michał pisze:
>>> On 9/1/2013 5:39 PM, Krzysztof 45 wrote:
>>>> Yamaha R1 vs C63 AMG
>>>>
>>>> http://www.youtube.com/watch?v=Su-RHrYWRqM
>>>>
>>>
>>> O kurde, różne rzeczy safranem robiłem, ale togo
>>> to by się po prostu nie dało, bmw tez by się zatrzymało
>>> gdzieś przy 285..292km/h.
>>>
>>> i nawet wyglądało jak by ta c klasa jako tak skręcała ;)
>> Skręca i hamuje. Gorzej jak inna C-klasa ustawi się w poprzek.
>
>
> Tak się zastawiam co lepsze na taką jazdę:
>
> -mały lekki uturbiopny v8
> czy
> -duża katedra na kołach v12
>
>
> ja zawsze miałem wrażenie że duże lepsze ;) tylko trudniej rozpędzić
nie wiem jak teraz, bo downsizing, ale c63 z 2009 roku było
wolnossące v8 6.2. Teraz podobno 63amg to 5.5l biturbo.
Mi się podoba downsizing by mercedes. Zamiast 5.5l wolnossący 380KM
teraz jest 4.3 biturbo 430 KM.
katedra v12 biturbo fajnie przyśpiesza.
http://www.youtube.com/watch?v=A7ogqJGK9-0
Ale fajne przyspieszanie to tylko mała część radości z jazdy.
Odpowiadając na lekki pytanie, to lekki v8 doładowany fajniejszy.
Następne wpisy z tego wątku
- 05.09.13 09:25 komar
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=