  • Data: 2012-06-13 08:03:04
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-13 00:58, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zasugerowałeś zakup za granicą. Kwestia sprowadzenia nie ma zadnego
    > znaczenia.

    Przypomnę:
    <cite>
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    </cite>

    Z powyższego w żaden sposób nie wynika, jakobym sugerował to co
    napisałeś:
    <cite>
    > stary, czy ty masz 15 lat?
    > Odpowiedz pod tytułem: "jak ci sie nie podoba to jedz za granice" to dla
    > mnie własnie taki poziom.
    </cite>

    > Nie odwracaj teraz kota ogonem.

    Kota to męczysz już od kilku dni - odwracanie to już się wcześniej
    pojawiło, ale na to nie reagowałem. Teraz mogę tylko powtórzyć to
    co napisałem wcześniej.