  • Data: 2012-05-30 23:11:42
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:jq5ts6

    > nudzi, albo dla rozrywki. Przeglądałem Twoje wyniki i toyka podobna
    > do Twojej paliła mi w zasadzie zawsze sporo więcej. Wyjątki to

    z tego co pamietam, masz 4efe a moja była VVTI. Ale nie wiem która pali
    mniej.

    > spokojna urlopowa jazda poza terenem zabudowanym (nie w Polsce), ale
    > z wyłączeniem autostrad - tam bez problemu schodziła poniżej
    > 6,5l/100km.

    Mi się udało schodzić <5, ale jezdzilem 90kmh i optymalizując jazdę.

    > Przy codziennej jeździe w Polsce (w większości
    > stołeczne korki i krótkie trasy) to średnia wychodzi zdrowo
    > powyżej 8l/100km. Żeby nie było, że coś zepsute - jeżdżę

    i tak by u mnie wyszło, ale mialem tez specyficzny sposob eksploatacji -
    więcej w trasach, mniej w mieście. Kiedyś jezdziłem zimą w większości po
    mieście i spalanie wychodziło około 9-10/100, ale to były odcinki po 2,5km i
    przy jezdzie bardzo delikatnej

    > spokojnie i jak ostatnio musiałem żonce podebrać pojazd, to
    > na trasie W-wa - Katowice i z powrotem spaliła 7l/100km.

    ale moze jechales 120kmh :)