eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Sun, 27 May 2012 23:50:51 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 32
    Message-ID: <jpu75a$nt5$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <1j6ko9k6u061u.h24u63c9cgqa$.dlg@40tude.net>
    <jpt844$f2j$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1troiy1xgnvl9.5k91zk8l7ll9$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 149.156.186.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1338154986 24485 149.156.186.66 (27 May 2012 21:43:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 27 May 2012 21:43:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Antivirus: avast! (VPS 120527-1, 2012-05-27), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2452009
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości:

    >> A podaj proszę błąd pomiaru dla jednego i drugiego przypadku bo to też
    >> mega
    >> ważne.
    >
    > W większości samochodów dane konfiguracyjne można podać w zasadzie
    > dowolne,
    > więc i błąd może być praktycznie dowolny.
    > Nie raz już spotkałem się z użytkownikami którzy twirdzili że średnie
    > zużycie paliwa podawane przez komputer nie zgadza się z tym co wynika im z
    > paragonów na stacji (tyle że zazywczaj na minus).

    Nie zrozumieliśmy się. Wiem że kompy onboardowe przekłamują.
    Chodziło mi o to że obliczając pomiar zużycia paliwa z dystrybutora także
    popełniamy błąd...gdyż za każdym razem dystrybutor "odbija" troszkę inaczej
    (rozkład par paliwa w zbiorniku oraz działanie zaworu odpowietrzającego).
    Dlatego spytałem Cię o błąd pomiaru z tych dwóch metod w porównaniu do
    prawidłowego badania zużycia paliwa jakim jest pomiar homologacyjny (na
    hamowni silnikowej) polegający na zmierzeniu strumienia objętości (lub masy)
    paliwa przepływającego przez zbiorniczek o zadanej pojemności w określonym
    czasie np. 0,1 dm^3 w ciągu x sekund.
    Zaś w opisywanym przypadku pomiar drogowy polegałby na zmierzeniu na danym
    odcinku drogi (dm^3 /km lub na jednostkę czasu) za pomocą wyskalowanego
    zbiorniczka. Taki pomiar byłby najdokładniejszy a nie jakieś "bonie" z
    dystybutora.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: