-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: anacron <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Sun, 27 May 2012 18:45:32 +0200
Organization: ANACRON
Lines: 22
Message-ID: <jptlrl$7ee$1@mx1.internetia.pl>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
<1j6ko9k6u061u.h24u63c9cgqa$.dlg@40tude.net>
Reply-To: a...@a...pl
NNTP-Posting-Host: user19-070.satfilm.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1338137269 7630 77.91.19.70 (27 May 2012 16:47:49 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 27 May 2012 16:47:49 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <1j6ko9k6u061u.h24u63c9cgqa$.dlg@40tude.net>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2451878
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-05-27 14:56, Tomasz Pyra pisze:
> A to są wskazania komputera czy policzone na stacji benzynowej?
Z tankowania.
> No i to raczej niezbyt mocny silnik - być może 90-100 to już trochę za dużo
> żeby osiągnąć deklarowane zużycie paliwa. Jakie masz obroty silnika przy
> 100km/h?
2000 obr./min na VI biegu.
>> Jakoś nigdy nie miałem problemu - w przypadku silników diesla - uzyskać na
>> odcinku testowym 100-200km na trasie spalania zbliżonego do tego
>> podawanego przez producenta.
>
> Też się nie spotkałem jeszcze z samochodem gdzie byłby jakiś problem z
> osiągnięciem deklarowanego zużycia paliwa, pod warunkiem nie przekraczania
> właśnie 90-100km/h.
> O ile miasto miastu nie równe i trudno to porównywać, to przy niedużym
> ruchu na trasie nie powinno być problemów.
A tu są.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.12 19:11 Cavallino
- 27.05.12 19:42 Tomasz Pyra
- 27.05.12 19:46 anacron
- 27.05.12 20:59 Budzik
- 27.05.12 21:17 Agent
- 27.05.12 21:19 Agent
- 27.05.12 21:22 Agent
- 27.05.12 21:49 jerzu
- 27.05.12 21:54 Tom N
- 27.05.12 22:40 anacron
- 27.05.12 22:41 anacron
- 27.05.12 22:58 Cavallino
- 27.05.12 23:04 jerzu
- 27.05.12 23:07 Arbiter
- 27.05.12 23:08 jerzu
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=