-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
<4fc1cbbe$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
<jpsjn4$vld$1@mx1.internetia.pl>
<4fc1dee0$0$1302$65785112@news.neostrada.pl>
<jpssoo$uu2$1@mx1.internetia.pl> <jpt3a7$7ql$1@node1.news.atman.pl>
<jpt3pe$ij8$1@mx1.internetia.pl>
Date: Sun, 27 May 2012 15:02:30 +0200
Message-ID: <1qo08oebr1be7.lt9z2n1c5d2p$.dlg@40tude.net>
Lines: 31
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.152.108
X-Trace: 1338123751 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26709 83.25.152.108:15217
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2451852
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 27 May 2012 13:37:08 +0200, anacron wrote:
> W dniu 2012-05-27 13:31, Iksiński pisze:
>>
>> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
>> news:jpssoo$uu2$1@mx1.internetia.pl...
>>
>>> Znam spalanie pojazdu z identycznym silnikiem, średnio jest o 1l
>>> mniejsze niż w moim egzemplarzu, no chyba nie niebieskie palą mniej niż
>>> czarne.
>>
>> No to zamień się z właścicielem tego samochodu na tydzień. Lepszego
>> testu nie wymyślisz.
>
> Pojechaliśmy 50 km w jedną i 50 w drugą. W jedną stronę ja za nim, w
> druga on za mną. Warunki, nie przekraczamy 100km/h i 2500 obr/min.
> Wynik? U mnie 5.27, u niego 4,13. W ASO (sztuk 3) twierdzą, że komputer
> nie pokazuje błędów i jest dobrze. W czwartek wstawiam auto do 4 ASO.
Jeżeli w 3 ASO nic nie wymyślili to pewnie i w 20 kolejnych też nic nie
wymyślą.
W każdym z nich otworzą tą samą stronę serwisówki opisującą ten problem i
zrobią to samo.
Jak chcesz czegoś się dowiedzieć, to musisz zabrać oba samochody na
hamownię i zrobić badanie z ciśnieniem doładowania i AFR.
Wtedy będziesz miał na jednym wykresie dane dotyczące mocy, ciśnienia,
mieszanki i oporów toczenia.
Plus te parametry można też odczytać przy jeździe ze stałą prędkością przy
tych około 100km/h z lekko wciśniętym gazem (bo problem może dotyczyć tylko
niewielkich obciążeń).
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.12 15:23 Tomasz Pyra
- 27.05.12 15:25 Tomasz Pyra
- 27.05.12 16:53 Cavallino
- 27.05.12 18:17 Artur Maśląg
- 27.05.12 18:23 anacron
- 27.05.12 18:28 marcin
- 27.05.12 18:28 marcin
- 27.05.12 18:37 anacron
- 27.05.12 18:42 anacron
- 27.05.12 18:45 anacron
- 27.05.12 19:11 Cavallino
- 27.05.12 19:42 Tomasz Pyra
- 27.05.12 19:46 anacron
- 27.05.12 20:59 Budzik
- 27.05.12 21:17 Agent
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=