-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder1.xlned.com!newsreader4.net
cologne.de!news.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfe
ed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!new
s.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
Date: Sun, 27 May 2012 14:56:17 +0200
Message-ID: <1j6ko9k6u061u.h24u63c9cgqa$.dlg@40tude.net>
Lines: 29
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.152.108
X-Trace: 1338123379 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26691 83.25.152.108:15206
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2451848
[ ukryj nagłówki ]On Sun, 27 May 2012 01:03:20 +0200, anacron wrote:
> Auto: Hyundai i30 1.4 CRDI.
>
> Spalanie według producenta: 3.5/4.1/5.3
> Spalanie mojego: 4.9/5.9/6.9
>
> W czwartek auto idzie na serwis do ASO, bo w końcu wykłóciłem się z
> nimi, że to moim skromnym zdaniem nie jest normalne.
A to są wskazania komputera czy policzone na stacji benzynowej?
Bo to pierwsza rzecz do weryfikacji - licznik przebiegu i zużycia paliwa.
No i to raczej niezbyt mocny silnik - być może 90-100 to już trochę za dużo
żeby osiągnąć deklarowane zużycie paliwa. Jakie masz obroty silnika przy
100km/h?
Spróbuj pojechać 80-90 i wtedy zobacz co się będzie działo ze zużyciem
paliwa.
> Jakoś nigdy nie
> miałem problemu - w przypadku silników diesla - uzyskać na odcinku
> testowym 100-200km na trasie spalania zbliżonego do tego podawanego
> przez producenta.
Też się nie spotkałem jeszcze z samochodem gdzie byłby jakiś problem z
osiągnięciem deklarowanego zużycia paliwa, pod warunkiem nie przekraczania
właśnie 90-100km/h.
O ile miasto miastu nie równe i trudno to porównywać, to przy niedużym
ruchu na trasie nie powinno być problemów.
Następne wpisy z tego wątku
- 27.05.12 15:01 Bugatti
- 27.05.12 15:02 Tomasz Pyra
- 27.05.12 15:23 Tomasz Pyra
- 27.05.12 15:25 Tomasz Pyra
- 27.05.12 16:53 Cavallino
- 27.05.12 18:17 Artur Maśląg
- 27.05.12 18:23 anacron
- 27.05.12 18:28 marcin
- 27.05.12 18:28 marcin
- 27.05.12 18:37 anacron
- 27.05.12 18:42 anacron
- 27.05.12 18:45 anacron
- 27.05.12 19:11 Cavallino
- 27.05.12 19:42 Tomasz Pyra
- 27.05.12 19:46 anacron
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=