  • Data: 2013-09-06 08:57:15
    Temat: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:6a44b96c-494f-41e9-b6e0-a93a0e746fa8@googlegrou
    ps.com...
    >W jednym sklepie a raczej składzie dwie ceny w drugim duży napis ze doliczają dwa
    procent jak kartą. Nie zastanawiam się czy wolno czy nie wolno. Koń ma wystarczająco
    dużą głowę żeby się nad >wszystkim zastanawiać. Karta to gówno jakich mało. Daje
    prawie nieograniczone możliwości śledzenia posiadacza przez US. Jak będą chcieli to
    się dowiedzą jaki papier toaletowy kupuje. Słyszałeś żeby >jakiegoś drobnego
    bimbrownika w przeciągu ostatnich dziesięciu lat złapali? Ja niedawno słyszałem od
    znajomego adwokata. Kupował cukier i drożdże w markecie i płacił kartą. Sprawdzili
    jeszcze >zużycie wody i gazu. Trafili go na robocie bo wyczekali kiedy licznik od
    gazu będzie ostro stukał. Jak gotujesz to nie kupuj cukru i drożdży na kartę. Do tego
    woda w obiegu zamkniętym. Po samym >prądzie albo gazie do dojdą.

    Paranoja jest w penym sensie chorobą.
    Ale ja o czym innym.
    Jeżeli masz karteczkę, że obsługa kart jest pzreniesiona na płacącego to możesz się
    zgodzić, nie zgodzić i zapłacić gotówką, nie godzić i iść gdzie indziej.

    J.