eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie według komputera pokładowegoRe: Spalanie według komputera pokładowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Date: Sun, 21 Jul 2013 10:21:48 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 23
    Message-ID: <ksg6av$pve$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl> <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ks8dt8$jrg$1@node1.news.atman.pl> <ks8giu$coq$1@news.mm.pl>
    <ks8gs5$7lj$1@node2.news.atman.pl> <ks8lea$ed7$2@news.mm.pl>
    <ks8oeu$uhs$1@node1.news.atman.pl> <ksdnog$1t9$1@mx1.internetia.pl>
    <ksdrt5$5es$3@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1374395553 26606 83.238.168.227 (21 Jul 2013 08:32:33 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Jul 2013 08:32:33 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <ksdrt5$5es$3@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498916
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl>

    >>> Podobnie po co znać prędkośc wału z dokładnością .5%? Ano po to że
    >>> mozna na podstawie chwilowych przyspieszeń ocenić sprawnośc
    >>> pojedynczego cylindra na długo zanim się rozpadnie.
    >>> Precyzyjne pomiary to lepsza diagnostyka. Wkurwia tylko to że
    >>> marketoidowe tępaki i tak wszystko wsadzą w jedną kontrolkę "check
    >>> engine".
    >> To przecież samochody umożliwiają odczytanie konkretnego błędu tylko
    >> przeciętny ludzik nic z tym nie zrobi
    >
    > Jestes pewny że twój komputer wtryskowy potrafi określić kondycję
    > pojedynczego cylindra i wskazać który ma jakiś problem?
    >

    Bladego pojęcia nie mam. Niewykluczone, że nie. Pewnie temu, że zakłada się,
    że te wtryskiwacze działają dobrze przez pewien czas a potem się je osobno
    regeneruje czy po prostu wymienia. Można sobie wymyśleć tysiące różych
    błędów, ale ktoś je jeszcze musi zinterpretować. Załóżmy w OBD2 mamy kilka
    błędów EGR ale nie wiem i raczej nie sądzę by którykolwiek z nich odpowiadał
    za konkretną sytuację zapchanego kanału.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: