eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie według komputera pokładowegoRe: Spalanie według komputera pokładowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Date: Sun, 21 Jul 2013 10:16:24 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 20
    Message-ID: <ksg60r$p0e$1@mx1.internetia.pl>
    References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl> <ks8apo$82g$2@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <ks8dt8$jrg$1@node1.news.atman.pl> <ks8giu$coq$1@news.mm.pl>
    <ks8gs5$7lj$1@node2.news.atman.pl> <ks8lea$ed7$2@news.mm.pl>
    <ks8oeu$uhs$1@node1.news.atman.pl> <ks9i1o$udl$1@news.mm.pl>
    <ks9ndp$v1v$1@node1.news.atman.pl> <ksafbb$c0r$1@news.mm.pl>
    <ksalq2$sip$1@node1.news.atman.pl> <ksdo36$30i$1@mx1.internetia.pl>
    <ksdrqe$5es$2@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1374395229 25614 83.238.168.227 (21 Jul 2013 08:27:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Jul 2013 08:27:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <ksdrqe$5es$2@node1.news.atman.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498915
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl>

    >>> I maszynka ta pokaże który cylinder ma mniejszą sprawność i dlaczego?
    >>> W przeciętnym firmware niewiele wiadomo o tak dokładnie lokalizowanych
    >>> przyczynach problemów *MIMO* że to tylko kwestia tegoż firmware. Bo
    >>> dane są w zasięgu.
    >> Nie wiem o co Ci chodzi. Masz dostęp do wszystkich danych pomiarowych.
    >> Mechanik to mechanik. Ja bym pytał diagnostyka, ale i on nie musi znać
    >> samochodu. Tak to tylko ...
    >
    > Nie masz wszystkich danych. Z informacji "cisnienie na listwie" nie wynika
    > *który* wtrysk leje. Ta wiedza jest dostępna gdyby firmware komputera
    > wtryskowego potarfiło ją analizować na podstawie danych w locie a nie
    > usrednionego cisnienia.

    Wiesz co ... ten sterownik nie jest do robienia jakiejś cudownej diagnostyki
    tylko by niezawodnie działał. Można podłączyć dodatkowy osprzęt by badać
    więcej.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: