eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie według komputera pokładowegoRe: Spalanie według komputera pokładowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!feeder1-2.proxad.net!proxad.net!feeder2-2.p
    roxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Spalanie według komputera pokładowego
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <ks8al3$nt0$1@news.task.gda.pl>
    <18wm0yvgaqqbj.b5xjrqorg9yf$.dlg@40tude.net>
    <ks9las$od$1@news.task.gda.pl> <l...@4...net>
    <jv50wy6t7fcv.xfr72pejhgwn$.dlg@40tude.net>
    Date: Fri, 19 Jul 2013 19:33:23 +0200
    Message-ID: <7z0paw09h4cv$.1mhzu8ocb227l.dlg@40tude.net>
    Lines: 39
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.182.140
    X-Trace: 1374255204 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1452 83.25.182.140:53972
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498862
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 01:26:03 +0200, J.F. napisał(a):

    > Dnia Fri, 19 Jul 2013 00:34:01 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    >> Dnia Thu, 18 Jul 2013 23:05:35 +0200, anacron napisał(a):
    >>>> Problem jest z pomiarem tak małych przepływów.
    >>> Ale jesteśmy w stanie np. dokładnie ważyć zbiornik paliwa.
    >> A ile tysięcy złotych byłbyś skłonny załacić za taką funkcję?
    >
    > No wiesz, wagi lazienkowe sa od ~30 zl.
    > Ale fakt ze porzadne czujniki znacznie drozssze.

    Tylko żeby zrobić to wagą łazienkową trzeba wymontować zbiornik ;)

    Tak w samochodzie trzebaby zamontować tensometry pod zbiornikiem -
    praktycznie 4 sztuki.
    Ponieważ zbiornik nie ma swobody ruchu, to wskazywana wartość zmieniałaby
    się w zależności jak mocno zbiornik jest przykręcony, więc potrzebujemy
    jeszcze 4 mierzących nacisk z góry na zbiornik.

    Od dolnych trzeba odjąć to co wskazują górne i już mamy masę... pod
    warunkiem że samochód stoi i to na płaskim :-)

    Więc idąc za ciosem montujemy akcelerometr który zmierzy lokalnie
    "grawitację".

    No i odpowiednio długo to całkując uda się uśrednić wpływ bezwładności
    latającego w zbiorniku paliwa ;)

    Mając już taką konstrukcję, można zająć się takim wprowadzeniem przewodów
    do zbiornika żeby nie dokładały żadnych sił naciskających na zbiornik
    niezależnie od temperatury.
    No i węglowy absorber par paliwa i filtr paliwa też trzeba będzie gdzieś
    przyczepić żeby się ważyły razem ze zbiornikiem, bo tam też paliwo się może
    pochować.

    A potem od spodu przyklei się do zbiornika jakieś błoto i cały misterny
    plan idzie na grzyby :)

    Myślę że lepiej pozostać przy klasycznym pływaku w zbiorniku :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: