  • 271. Data: 2013-04-24 22:43:10
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@t...hell napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > nie pokaże. Już parę razy go prosiłem, zeby pokazał filmik

    filmik jak filmik. Chodzi o to, ze tam praktycznie cał czas stoi policja :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 272. Data: 2013-04-24 22:46:11
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-24 19:00, Budzik pisze:
    > Pokazesz mi jak na Katowickiej jedziesz te 120? ;-P

    Chce Ci się z nim kopać?
    Odkąd pamietam PMS, Rubach zawsze miał we łbie siano...

    Pozdr.

  • 273. Data: 2013-04-24 22:48:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > filmik jak filmik.

    Jaki znowu filmik?
    Na drodze zajmuję się prowadzeniem samochodów, a nie kręceniem filmów.
    Zresztą co tu kręcić, normalna prędkość, gdybym chciał tam 200 jechać, to
    może wtedy byłby sens.....

    >Chodzi o to, ze tam praktycznie cał czas stoi policja :)

    Aż tak strachliwy nie jestem, stoją w kilku stałych miejscach, o których
    wiem z CB zanim do Katowickiej dojadę.

    To gdzie się umawiamy na pokaz?
    Przyszły tydzień mam cały wolny.

  • 274. Data: 2013-04-24 22:49:50
    Temat: Re: Spalanie ... metoda ?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Przyznaję, że metoda pomiaru "lanie pod korek" jest dokładniejsza.

    cbdu.
    Dzieki za obiektywizm.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 275. Data: 2013-04-24 22:49:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...

    > Mowa oczywiście o trasie, a nie ulicy Katowickiej.
    > Chcesz zobaczyć - to tylko powiedz gdzie i kiedy.

    To był tylko zart dotyczacy czestych patroli policji. Nie widze nic
    zdrożnego w tej predkosci zarówno w obrebie miasta (3 pasy ruchu) jak i
    poza (2 pasy).
    A ze ostatnio jakis idiota postawił tam 50-tke...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 276. Data: 2013-04-25 01:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Na drodze zajmuję się prowadzeniem samochodów, a nie kręceniem filmów.
    > Zresztą co tu kręcić, normalna prędkość, gdybym chciał tam 200 jechać,

    mnie nie pytaj.
    To masti chciał filmik.

    > Aż tak strachliwy nie jestem, stoją w kilku stałych miejscach, o
    > których wiem z CB zanim do Katowickiej dojadę.
    >
    > To gdzie się umawiamy na pokaz?
    > Przyszły tydzień mam cały wolny.

    Ale co chcesz mi pokazać? Zartu nie zrozumiales?
    Przecież pisałem, ze gdyby nie patrole to to jest całkiem normalna predkosc
    na trzypasmowej drodze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 277. Data: 2013-04-25 22:36:33
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Jaskot" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1/4 to znaczy 1/4. Za każdym razem wskaźnik pokazuje tę samą wartość.
    > Nie jest tak, że za pierwszym razem 1/4 a za drugim razem 1/5 lub 5/16.
    > Oczywiście, błąd pomiaru istnieje, ale należy go minimalizować robiąć odczyt
    > w odpowiednich warunkach. Na pewno przechył samochodu za każdym razem

    Wskażnik służy do orientacyjnego wskazania stanu a posługiwanie się nim do jakiś
    pomiarów ma sens orientacyjny.
    Pływak ma swój błąd pomiaru. Wskazówka (wskaźnik) ma swój błąd pomiaru. Twoje oko ma
    błąd pomiaru (paralaksa).
    Nawet nie wiadomo czy błąd pomiaru jest stały w całym zakresie pomiarowym czy może w
    dolnym zakresie lub górnym.
    Jeśli całościowy błąd będzie w okolicach 20% to będzie dobrze. Niech będzie dziesięć
    procent góra-dół. Dla 5 litrów daje to zakres 4.5-5.5 dla tego pomiaru ale wątpie by
    był on taki dokładny. A zapomniałem dodać, że nie wiesz jaki błąd z odczytu wskazówki
    przekłada się na różnice odczytu stanu liznika kilometrów. Nawet jeśli na tej 1/4
    masz znaczek, kreskę czy coś takiego to błąd odczytu jest choćbyś stał na rzęsach. Bo
    takie jest życie. O nierównościach, pochyłach i innych przeciwnościach losu nie
    wspomnę (jak na przykład czekanie aż wskazówka będzie pokazywać 1/4).