  • 189. Data: 2013-04-20 14:18:58
    Temat: Re: Spalanie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > U mnie poziom bezpieczeństwa nie leży w okolicach zera ryzyka, a wręcz
    > przeciwnie.
    > Red Flag Act już był.

    > No to oczywiście że warto.
    > Choćby po to, że przyjemnie jest jechać w miarę szybko, a wolna jazda to
    > kara za poprzednie życie chyba.

    Chyba trochę współczuję :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 192. Data: 2013-04-20 14:18:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Łeee, to ty jesteś taki pół kapelusz.
    > Na szkoleniach z waszego econo zalecają 120 na trasie? ;-)

    trzeba być elastycznym :)

    > Nigdzie mi sie az tak nie spieszy, zeby
    >
    > Zależy od auta, dla Lancii to nawet przy econo na trasie może być
    > ciężkie.

    Wiadomo, że zalezy od auta.
    Jezdzilem troche takim ,który przy econo spalał min 20 l /100...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 193. Data: 2013-04-20 15:53:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Jade tak jak chce i nie utrudniam (efektywnie) jazdy innym.

    To dlaczego piszesz że jednak jest inaczej?
    Czy może te zasady obowiązują wybiórczo i sam decydujesz których kiedy się
    trzymasz?

    > Hmm, czyli oni robią to zr wzgledu na brak wiedzy i umiejetnosci

    Być może, ale też dlatego, że ktoś rozpropagował szkodliwy ekoterroryzm.

    >a ty
    > uważasz, ze krzewienie wiedzy bedzie groźne...

    Nic podobnego - uważam za to, że nawet pośrednie zachęcanie do ślimaczenia
    jest groźne.
    Ktoś kto mało jeździ i mało się interesuje motoryzacją nie posiądzie wiedzy
    jak prawidłowo jechać ekonomicznie, bo koszty za duże takiego nabywania.
    Więc poprzestanie na tym, co mu się wydaje w tym zakresie, że jak zwolni, to
    będzie ekonomicznie.
    A będzie tylko niższe spalanie, kosztem innych, dużo ważniejszych rzeczy.

    > To są argumenty?

    Ocena.
    Której się będę trzymał.

    > ROTFL
    > ekoterroryzm? To naprawde są jakies kompleksy.

    Pochodzisz z Warszawy?
    Bo oni też każde zdanie odmienne od swojego nazywają kompleksami.
    Pewnie syndrom przeniesienia.....

    > Oczywiście, ze nikta.

    Plączesz się w zeznaniach, więc ich całość zostaje odrzucona, jako
    pochodząca od niewiarygodnego świadka.

  • 194. Data: 2013-04-20 15:54:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Chyba trochę współczuję :)

    Ja nawet nie trochę, tylko odbywaj sobie swoją pokutę z dala od publicznych
    dróg i będzie ok.

  • 195. Data: 2013-04-20 15:56:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ja tam ci nie bronię.
    > Ale patrąc na to bardziej ogólnie - nie ma to większego sensu.

    Wolna jazda samochodem też nie ma.

    > Twoje wyprzedzanie będzie wymuszało przyspieszenie u tzw. maruderów.

    Znaczy pies ogrodnika?
    Ale to i tak już lepsze niż Twoje ślamarzenie wymuszające zwolnienie u
    wszystkich.

    > Efekt jest taki, ze wszyscy spalą wiecej paliwa i nikt nie zyska.

    Raczej zyskają wszyscy, tyle że akurat nie na najmniej istotnym elemencie
    tej układanki, jaką jest zużycie na 100 km.

  • 196. Data: 2013-04-20 22:01:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@k...invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > 50ka na 4-ce nie jest odpowiednia ?

    Odpowiednia w jakim sensie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 197. Data: 2013-04-20 22:24:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > To dlaczego piszesz że jednak jest inaczej?
    > Czy może te zasady obowiązują wybiórczo i sam decydujesz których kiedy

    Nic takiego nie piszę.
    To ze nie zapierdzielam z butem w podlodze tylko po to aby stać w korku
    ktory widze z daleka tak cię zmyliło?

    > Być może, ale też dlatego, że ktoś rozpropagował szkodliwy
    > ekoterroryzm.

    Aha, to nie wiedziałem.
    Ale jest wiele innych zasad które mozna by sprowadzić do tej reguły.
    Np. sport to zdrowie.

> [...]
    > że jak zwolni, to będzie ekonomicznie.
    > A będzie tylko niższe spalanie, kosztem innych, dużo ważniejszych

    Nikt nie zachęca do slimaczenia.
    Ludzie maja komputery srery i widza, ze przewaznie wolniej znaczy
    oszczedniej to jada wolniej.
    Jakby znali zasady econo to by umieli korzystac z tych wskazań.

    > Pochodzisz z Warszawy?
    > Bo oni też każde zdanie odmienne od swojego nazywają kompleksami.
    > Pewnie syndrom przeniesienia.....

    Wybacz. Po prostu wydało mi sie troche dziwne zderzenie takiego
    niewielkiego problemu z takim wielkim słowem.
    Pochodze z Poznania.

    ROTFL. Ironi nie wyczuł...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 199. Data: 2013-04-20 22:24:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ja nawet nie trochę, tylko odbywaj sobie swoją pokutę z dala od
    > publicznych dróg i będzie ok.

    Jednak pasuje.
    Ale w razie "w" wołaj na CB - omówimy sobie na przykładach z zycia.

  • 198. Data: 2013-04-20 22:24:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Wolna jazda samochodem też nie ma.

    No przeciez dokładnie pokazuje ze ma:
    - dojezdzasz do skrzyzowania bez gazowani - oszczedzasz paliwo
    - nie tracisz czasu bo i tak jest czerwone
    - dojezdzajac masz szanse szybciej ruszyc bo nie musisz startowac od zera.

    > Znaczy pies ogrodnika?
    > Ale to i tak już lepsze niż Twoje ślamarzenie wymuszające zwolnienie u
    > wszystkich.

    Pies ogrodnika?
    Czy ja komus zabraniam wyprzedzac sie przed skrzyzowaniem?

    > Raczej zyskają wszyscy, tyle że akurat nie na najmniej istotnym
    > elemencie tej układanki, jaką jest zużycie na 100 km.

    Wskaz prosze ten zysk.
    Dojezdzasz do skrzyzowania w 3 sekundy i stoisz 10
    Dojezdzasz w 10 i stoisz 3.
    Gdzie ten mityczny zysk?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 200. Data: 2013-04-21 09:22:55
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 19 Apr 2013 20:12:49 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Mam w spodniach wydmuszki, to i mało sensownych rzeczy
    > widuję.....

    Pewnie przykre, ale po co nam o tym opowiadasz?