  • 11. Data: 2013-04-09 16:58:09
    Temat: Re: Spalanie
    Od: "karolek2" <k...@w...pl>

    > LOL !!!!!
    > Ale tylko w trasie i to łatwej.

    Tico benzynowe na trasie z Mławy do Kielc paliło zawsze 4l. NoPb95, nie
    przekraczając 100km/h
    Vectra A z lpg na podobnej trasie i tym samym stylu jazdy zawsze mieściła
    się w 8l. a rekord był poniżej 7l. lpg
    Butowane Tico w mieście paliło 8,5l benzyny, vectra potrafiła zjeść 14l. lpg

  • 12. Data: 2013-04-09 17:02:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "karolek2" <k...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Tico benzynowe na trasie z Mławy do Kielc paliło zawsze 4l.

    Jasne.
    A potem się obudziłeś i paliło jednak sporo więcej....

    Czy w tym śnie produkowane paliwo z braku się przypadkiem nie wylewało?

  • 13. Data: 2013-04-09 17:17:45
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2013-04-09 00:39, h.w.d.p. pisze:

    > tico spali do 6 gazu przy 90km/h
    > natomiast vectra nie zejdzie ponizej 10.
    > w miescie roznice beda jeszcze gorsze na niekorzysc vectry.
    >
    > mniej jak 10 pala dwulitrowki (wszystkie marki) tylko uzytkownikom pms i
    > wszelakich for dyskusyjnych.

    Przy naprawdę spokojnej jeździe krajówkami - potrafię spalić ~10l LPG
    Mondeo MK3 2,5 V6, kombi automat. Przy masie własnej ~1,5tony to chyba
    dobry wynik.
    Średnio na dość krótkich odcinkach po DC spalam ~18l lpg na setkę :)

    Pozdrawiam !

  • 14. Data: 2013-04-09 17:51:17
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 09.04.2013 17:02, Cavallino wrote:

    > Jasne.
    > A potem się obudziłeś i paliło jednak sporo więcej....

    A ja chyba nawet uwierzę - minimalnie udało mi się raz zejść w punto na
    trasie Bydgoszcz - Poznań wg. komputera do 23.8km/l, czyli ~4.2l/100km.
    Byłem niedługo po zakupie samochodu, wiec nie umiałem wyprzedzać, było
    późno więc ruch taki sobie, większość trasy przejechałem w pewnej
    odległości za ciężarówką z prędkością 80-90km/h poza i 60-70km/h w
    zabudowanym. Powtórzyć mi się tego nie udało, ale wyniki w okolicy 4.7
    się zdarzały.

    Teraz jeżdżę szybciej i agresywniej, więc spalanie raczej jest w
    zakresie 5.5-7.2 zależnie jak depnę na ekspresówce/autostradzie i
    obciążenia.

    W mieście 7-9 zależnie od warunków przy trasach rzędu 6-15 km w jedną
    stronę, nie licząc jednego korka gdzie wychodziło coś pod 14l/100km.

    Michoo

  • 15. Data: 2013-04-09 18:50:41
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 9 Apr 2013 00:21:31 +0200, karolek2 napisał(a):

    > źle myślisz
    > przy kapeluszu:
    > tico 5l.
    > vectra 7l

    Kapelusznik będzie ta Vectrę pchać, czy jechać z górki ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 16. Data: 2013-04-09 22:58:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Kapelusznik będzie ta Vectrę pchać, czy jechać z górki ?

    musisz sobie sam odpowiedzieć na to pytanie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 17. Data: 2013-04-10 09:05:34
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > A możecie jeszcze podać szacunkowe koszty OC?
    > tico/matiz to pewnie beda jakies grosze.
    > Ale vectra?
    >
    > Oczywiście maks zniżki ;-)

    Za matiza chyba 250 place.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 18. Data: 2013-04-10 21:28:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 9 Apr 2013 08:58:05 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >gazu?
    >To byłoby pięknie

    Wiesz, niektórym 2.5 v6 pali 11 litrów LPG :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2013-04-10 21:29:51
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 09 Apr 2013 00:39:56 +0200, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> wrote:

    >mniej jak 10 pala dwulitrowki (wszystkie marki) tylko uzytkownikom pms i
    >wszelakich for dyskusyjnych.

    10/10 ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2013-04-10 21:30:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 09 Apr 2013 17:17:45 +0200, Cezary Daniluk
    <c...@n...com> wrote:

    >Średnio na dość krótkich odcinkach po DC spalam ~18l lpg na setkę :)

    No co ty, masz zepsutą instalację LPG ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280