eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Data: 2016-10-22 10:54:56
    Temat: Re: Spalanie
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu sobota, 22 października 2016 07:58:19 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:
    > W dniu .10.2016 o 22:41 <s...@g...com> pisze:
    >
    >
    > > Podstawa to tankowanie i notowanie kilometrów i litrów.
    > > Po 2-4 tankowaniach będziesz wiedział jakie masz rzeczywiste zuzycie.
    > > Tankowac wtedy pod korek. Do odbicia lub dwu.
    >
    >
    > U mnie pomiędzy "drugim odbiciem" a "pod korek" (widzę paliwo we wlewie)
    > jest jeszcze przestrzeń na 6-7l ON.
    >
    >
    U mnie nie aż tyle ale pod korek trudno zatankować.
    Miałem na mysli ze lejesz tyle samo za kazdym razem.
    W praktyce nawet jakby sie o te 7 litrów machnąć to błąd wyjdzie +1L/100km.
    A o tyle to chyba sie Bolko nie machnie. zresztą po 4 tankowaniach ten błąd zejdzie
    do maks 0,25L/100km.

    U mnie niby sie da nalać troche więcej ale trzeba sporo czekać aby sie paliwo
    przelało we wszelkiej maści doprowadzenia.
    Pierwsze odbicie i trzeba poczekać aż sie piana straci. Po 20 sekundach wchodzi
    kolejne 0,5-0,7L i nastepuje kolejne odbicie.
    I tak można pare razy ale mi sie zazwyczaj nie chce i sensu nie widzę.

    W innych autach pewnie można to łatwiej uskutecznić - tak jak u Ciebie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: