eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie
    Date: Tue, 23 Apr 2013 16:48:17 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 36
    Message-ID: <2...@b...poznan.pl>
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <516c2757$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516c3782$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516d6bf7$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516ebc08$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <516ed45f$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <51701214$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <51706556$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
    <5170ef1e$0$26690$65785112@news.neostrada.pl>
    <517183c2$0$26683$65785112@news.neostrada.pl>
    <5174e67a$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <5175518c$0$26689$65785112@news.neostrada.pl>
    <51764999$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <5176816e$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@b...poznan.pl>
    <5176a231$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.47.194
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1366735697 13238 79.173.47.194 (23 Apr 2013 16:48:17
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Apr 2013 16:48:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2490154
    [ ukryj nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    >>>>Poza dynamicznym nabraniem prędkości i jazdą na jak najniższym
    >>>>możliwym biegu przy prędkości przelotowej inną zasadą (nawet bym
    >>>>powiedział najważniejszą) eco drivingu (prawdziwego) jest
    >>>>przewidywanie sytuacji na drodze, żeby tego hamulca używać jak
    >>>>najmniej.
    >>>>Próbowałem tego na szkoleniu i efekty były widoczne od razu
    >>>>praktycznie bez skutków ubocznych w dynamice jazdy.
    >>
    >>> Mirku, ale mnie sie wydaje ze jezdze dosc przewidujaco, szczegolnie
    >>> znanymi trasami.
    >>> I co ? I wcale nie chce wyjsc malo :-(
    >>
    >>A byłes kiedys na kursie eco?
    >>Może jednak coś mozna zrobić lepiej?
    >
    > Na pewno mozna, ale co - wziac cegle i podlozyc pod pedal gazu, aby
    > sie nie dalo wcisnac do oporu ?

    A tego to nie wiem, co musisz zmienić.
    IMO szybkośc przyspieszania trzeba wyczuć. Podreczniki eco mowią o 70%
    mocy samochodu.

    > No i o tym mowa, bez zmiany stylu jazdy chyba spadku nie bedzie, a
    > zmieniac ... nie chce :-P

    Taki madry, siwy człowiek powiedział kiedys, że tylko glupcy robiąc to samo
    oczekują innych rezultatów.
    No offence ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki
    nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: