-
X-Received: by 10.50.135.10 with SMTP id po10mr196593igb.4.1365846709812; Sat, 13 Apr
2013 02:51:49 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.50.135.10 with SMTP id po10mr196593igb.4.1365846709812; Sat, 13 Apr
2013 02:51:49 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t2no52986435qal.0!news-out.g
oogle.com!ef9ni31353qab.0!nntp.google.com!ca1no43514567qab.0!postnews.google.co
m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Sat, 13 Apr 2013 02:51:49 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=124.177.117.67;
posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
NNTP-Posting-Host: 124.177.117.67
References: <0...@b...poznan.pl>
<516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
<f...@4...com>
<kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
<d...@g...com>
<51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
<51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Spalanie
From: Iguan_007 <i...@g...com>
Injection-Date: Sat, 13 Apr 2013 09:51:49 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489106
[ ukryj nagłówki ]On Saturday, April 13, 2013 7:32:38 PM UTC+10, Cavallino wrote:
> Uzytkownik "Iguan_007" napisal w wiadomosci grup
> > Nie tankujesz?
>
> Oczywiscie ze tankuje.
>
> Kiedy chce i ile chce, a wynik spalania mam po nastepnym zaswieceniu sie
>
> rezerwy.
No to co za problem zatankowac do pelna i podzielic liczbe kilometrow przez liczbe
wlanych litrow. Po co kombinowac w wlewaniem dokladnej liczby litrow, dokladnie jak
zapali sie kontrolka?
> Precyzyjny i powtarzalny do b�lu.
Wcale nie taki precyzyjny. Musialbys wlewac dokladnie wtedy gdy zaswieci sie
kontrolka. A juz napewno nie bardziej precyzyjny od wlewania do pelna.
> > To skad wiesz ile litrow spaliles? Ja wlewam do pelna i widze dokladnie na
>
> > dystrybutorze ile litrow wlalem. Ty czekasz az sie zaswieci kontrolka i
>
> > _bez_tankowania_ dokladnie wiesz ile litrow wyjezdziles?
>
>
>
> Oczywiscie.
>
> Wiem ile zatankowalem w miedzyczasie i wiem ile przejechalem od POPRZEDNIEGO
>
> zapalenia sie kontrolki.
Pod warunkiem ze POPRZEDNIO zatankowales dokladnie wtedy gdy zapalila sie kontrolka.
Jesli nie wozisz kanistrow to nie jest to wykonalne. Dodatkowo kontrolka moze sie
zapalic w roznym czasie gdy samochod nie jest dokladnie poziomo
> >> Tylko IMO pomiar "do pelna" jest niewiarygodny.
>
> >
>
> > IMO to trolujesz.
>
>
>
> Bo wytykam bledy w liczeniu?
Jakie bledy?
> > Dlaczego niby niewiarygodny?
> Ze wzgledu na nieprecyzyjnosc kryterium "do pelna".
Ten "problem" tylko dotyczy tych ktorzy odkladaja pistolet po pierwszym odbiciu. Cala
reszta potrafi zatankowac naprawde do pelna. Jak juz naprawde jakims cudem Cie
zatankowanie pod korek przerasta to nalewaj tak zeby troche sie wylalo. Bedziesz mial
do pelna.
> > Wlalem do pelna, przejechalem x km, wlalem jesze raz do pelna i weszlo y
>
> > litrow. Wiec widze dokladnie ile spalilem na x km.
> Nie wiesz.
>
> Co najwyzej szacujesz lub Ci sie wydaje ze wiesz.
Na tyle na ile potrzeba, wiem. A juz napewno wiem lepiej od kogos kto liczy "od
zaswiecenia kontrolki"
>
> >W jaki sposob Twoj sposob "na zaswiecenie" kontrolki jest niby
>
> >wiarygodniejszy?
> W taki, ze zawsze zaswieca sie przy tym samym poziomie paliwa w zbiorniku.
Nalewajac do pelna da sie policzyc spalanie lepiej niz polujac na stacje benzynowe
"jak sie zaswieci kontrolka".
Pozdrawiam,
Iguan
-
Iguan007
Sezon caly rok:
http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
--
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.13 11:53 Iguan_007
- 13.04.13 11:55 Iguan_007
- 13.04.13 13:02 jerzu
- 13.04.13 13:07 Iguan_007
- 13.04.13 13:28 J.F.
- 13.04.13 15:35 J.F.
- 13.04.13 15:55 Iguan_007
- 13.04.13 16:06 J.F.
- 13.04.13 16:59 Cavallino
- 13.04.13 17:01 Cavallino
- 13.04.13 17:15 J.F.
- 13.04.13 17:45 Cavallino
- 13.04.13 20:46 J.F.
- 13.04.13 21:58 Iguan_007
- 13.04.13 22:38 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=