eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanieRe: Spalanie
  • X-Received: by 10.50.135.10 with SMTP id po10mr196593igb.4.1365846709812; Sat, 13 Apr
    2013 02:51:49 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.50.135.10 with SMTP id po10mr196593igb.4.1365846709812; Sat, 13 Apr
    2013 02:51:49 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!t2no52986435qal.0!news-out.g
    oogle.com!ef9ni31353qab.0!nntp.google.com!ca1no43514567qab.0!postnews.google.co
    m!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 13 Apr 2013 02:51:49 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=124.177.117.67;
    posting-account=GzlsrgoAAADhf_fDTarmkI6gkGNw9skn
    NNTP-Posting-Host: 124.177.117.67
    References: <0...@b...poznan.pl>
    <516342f0$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <i...@4...com> <kk4fe5$lca$3@dont-email.me>
    <f...@4...com>
    <kk6mkq$aan$1@news.task.gda.pl>
    <d...@g...com>
    <51682423$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <51686ca3$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <51687483$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <516914fe$0$1267$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5169262d$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: Spalanie
    From: Iguan_007 <i...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 13 Apr 2013 09:51:49 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2489106
    [ ukryj nagłówki ]

    On Saturday, April 13, 2013 7:32:38 PM UTC+10, Cavallino wrote:
    > Uzytkownik "Iguan_007" napisal w wiadomosci grup
    > > Nie tankujesz?
    >
    > Oczywiscie ze tankuje.
    >
    > Kiedy chce i ile chce, a wynik spalania mam po nastepnym zaswieceniu sie
    >
    > rezerwy.

    No to co za problem zatankowac do pelna i podzielic liczbe kilometrow przez liczbe
    wlanych litrow. Po co kombinowac w wlewaniem dokladnej liczby litrow, dokladnie jak
    zapali sie kontrolka?

    > Precyzyjny i powtarzalny do b�lu.

    Wcale nie taki precyzyjny. Musialbys wlewac dokladnie wtedy gdy zaswieci sie
    kontrolka. A juz napewno nie bardziej precyzyjny od wlewania do pelna.

    > > To skad wiesz ile litrow spaliles? Ja wlewam do pelna i widze dokladnie na
    >
    > > dystrybutorze ile litrow wlalem. Ty czekasz az sie zaswieci kontrolka i
    >
    > > _bez_tankowania_ dokladnie wiesz ile litrow wyjezdziles?
    >
    >
    >
    > Oczywiscie.
    >
    > Wiem ile zatankowalem w miedzyczasie i wiem ile przejechalem od POPRZEDNIEGO
    >
    > zapalenia sie kontrolki.

    Pod warunkiem ze POPRZEDNIO zatankowales dokladnie wtedy gdy zapalila sie kontrolka.
    Jesli nie wozisz kanistrow to nie jest to wykonalne. Dodatkowo kontrolka moze sie
    zapalic w roznym czasie gdy samochod nie jest dokladnie poziomo


    > >> Tylko IMO pomiar "do pelna" jest niewiarygodny.
    >
    > >
    >
    > > IMO to trolujesz.
    >
    >
    >
    > Bo wytykam bledy w liczeniu?

    Jakie bledy?

    > > Dlaczego niby niewiarygodny?
    > Ze wzgledu na nieprecyzyjnosc kryterium "do pelna".

    Ten "problem" tylko dotyczy tych ktorzy odkladaja pistolet po pierwszym odbiciu. Cala
    reszta potrafi zatankowac naprawde do pelna. Jak juz naprawde jakims cudem Cie
    zatankowanie pod korek przerasta to nalewaj tak zeby troche sie wylalo. Bedziesz mial
    do pelna.

    > > Wlalem do pelna, przejechalem x km, wlalem jesze raz do pelna i weszlo y
    >
    > > litrow. Wiec widze dokladnie ile spalilem na x km.

    > Nie wiesz.
    >
    > Co najwyzej szacujesz lub Ci sie wydaje ze wiesz.

    Na tyle na ile potrzeba, wiem. A juz napewno wiem lepiej od kogos kto liczy "od
    zaswiecenia kontrolki"

    >
    > >W jaki sposob Twoj sposob "na zaswiecenie" kontrolki jest niby
    >
    > >wiarygodniejszy?
    > W taki, ze zawsze zaswieca sie przy tym samym poziomie paliwa w zbiorniku.

    Nalewajac do pelna da sie policzyc spalanie lepiej niz polujac na stacje benzynowe
    "jak sie zaswieci kontrolka".
    Pozdrawiam,

    Iguan

    -
    Iguan007
    Sezon caly rok:
    http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia
    --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: