  • From: Chichotek <z...@y...cy>
    Subject: Re: Sony Vaio VGN-NR300E
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Mon, 24 May 2010 22:30:22 +0200

    Był 23 maj (niedziela) gdy o godz. 20:03 *Pszemol* napisał(a):

    > Osoby które znają te laptopy proszę o odpowiedź na moje pytanie dotyczące
    > partycji na hdd którą możnaby ewentualnie użyć do wytworzenia takiego DVD.

    Jesli nie zrobiliscie płyt "recovery" to po wyjeciu hdd nie mozna uruchomic
    tej ukrytej partycji by odzyskać taka partycje na innym dysku. Jedyna rada
    to w momencie gdy pojawia sie napis *vaio* po starcie komputera, przytrzymać
    przez chwile alt+F10 lub F12. Powinna się uruchomic partycja do odzyskania
    systemu. Jak nie zadziała to serwis.

    --
    Pozdrawiam, Chichotek
    P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,