  • 1. Data: 2014-02-13 09:27:48
    Temat: Sony Cyber-Shot H400 - 63x
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    Haters gonna hate.
    A mnie się podoba.

    http://www.sony.pl/electronics/cyber-shot-aparaty-ko
    mpaktowe/dsc-h400

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 2. Data: 2014-02-13 09:40:04
    Temat: Re: Sony Cyber-Shot H400 - 63x
    Od: mwwilk <h...@1...pl>

    W dniu 2014-02-13 09:27, Zakonspirowany pisze:
    > Haters gonna hate.
    > A mnie się podoba.
    >
    > http://www.sony.pl/electronics/cyber-shot-aparaty-ko
    mpaktowe/dsc-h400

    Dla amatorów wycieczek i walenia rodzinnych zdjęć z każdej minuty
    swojego życia i np. swojego dziecka się nada. Ciekawe dlaczego nie ma
    nagrywania filmów w full hd kiedy dali 20.1 Mpixel. :|

    mwwilk

  • 3. Data: 2014-02-13 09:57:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Feb 2014 09:27:48 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

    > http://www.sony.pl/electronics/cyber-shot-aparaty-ko
    mpaktowe/dsc-h400

    Duzy plus za obecnosc wizjera, szkoda tylko ze nie jest optyczny.

    --
    Maciek

    Od kolijevke, pa do groba,
    za ispiranje mozga je doba

  • 4. Data: 2014-02-13 11:13:19
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-13 09:27, Zakonspirowany wrote:
    > Haters gonna hate.
    > A mnie się podoba.
    >
    > http://www.sony.pl/electronics/cyber-shot-aparaty-ko
    mpaktowe/dsc-h400

    Kazdemu wedle potrzeb, dla mnie 3x jest w zupelnosci wystarczajacy.

  • 5. Data: 2014-02-13 17:26:14
    Temat: Re: Sony Cyber-Shot H400 â?? 63x
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Maciek" <d...@p...onet.pl> wrote:

    mpaktowe/dsc-h400

    > Duzy plus za obecnosc wizjera, szkoda tylko ze nie jest optyczny.

    ROTFL... :) Sorry... :)) Żeby pokryć zoom 63x to musiałby
    mieć rozmiar małego obiektywu, z kolei dla stałej ogniskowej na
    maksymalnym Tele kadr pokrywałby się z małą rameczką na środku zbliżoną
    rozmiarem do grubości ramki i dość łatwym przesunięciem paralaktycznym,
    które pokazywałoby coś innego, niż aparat w czasie otwierania migawki... :)

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 6. Data: 2014-02-13 20:20:56
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 13-02-2014 11:13, atm pisze:
    > Kazdemu wedle potrzeb, dla mnie 3x jest w zupelnosci wystarczajacy.

    Mam Cyber-Shota 20x i tego 63 sobie nie wyobrażam. W sensie: wow.
    Zazwyczaj 10x wystarcza, ale bywały sytuacje, że 20 było mało. Inna
    sprawa, że trzeba by nosić z aparatem opakowanie propranololu. :P Być
    może go kupię, choć na następne chciałem coś, czym by się dało
    przyzwoite filmy kręcić, czyli poza FHD, wyjście na zew. mikrofon.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 7. Data: 2014-02-13 20:28:25
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 13-02-2014 09:40, mwwilk pisze:
    > Dla amatorów wycieczek i walenia rodzinnych zdjęć z każdej minuty
    > swojego życia i np. swojego dziecka się nada.

    Ten Sony nie byłby najlepszym wyborem do takich zastosowań.

    > Ciekawe dlaczego nie ma
    > nagrywania filmów w full hd kiedy dali 20.1 Mpixel. :|

    Też mnie to zdziwiło. Może ma to związek, że przy nagrywaniu jest
    dostępne to pełne zbliżenie optyczne? W każdym razie jestem zdania, że
    "filmik" można nakręcić smartfonem, a do filmów jednak wypada mieć
    kamerę a nie aparat (nie neguję potencjału tych najlepszych cyfraków,
    ale na nie mnie w tej chwili nie stać).

    --