  • Data: 2024-01-02 18:23:42
    Temat: Re: Sonoff i jego pieszczoty
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Hm, akurat pecety to zazwyczaj miały podwójny wyłącznik, i odlączały
    > oba. Ale moze to skutek uniwersalnosci.

    Zależy które, poza tym nie tylko w pecetach używa się tych kabli. Zresztą
    wystarczy rozerżanąć taki przewód i zobaczyć, jak tam prowadzone są kolory.

    Z wrażliwości na położenie zera i fazy słyną kotły CO. Ziutki, co je
    instalują, często się dziwią, że w fabryce wtyczkę montują "odwrotnie".
    A od jednego słyszałem teorię, że to tak specjalnie, żeby byle kto nie
    mógł podłączyć kotła i musiał wołać "fachowca" (takiego jak on na przyład).

    [...]
    > Kiedy zmienili ... przegapiłem.

    Ja też tych głupot nie śledziłem. Dowiedziałem się przypadkiem.

    --
    Jarek