  • Data: 2024-01-04 10:42:22
    Temat: Re: Sonoff i jego pieszczoty
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Jan 2024 17:49:41 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Niemcom nie, ale nasz hardware jednak pozwala na tyle samo, co brytyjski.

    Nie pozwala, bo mamy popularne/dozwolone podwójne gniazdka.

    > Nie jest to *konieczne* (poza przypadkami takimi jak kocioł), więc nie
    > określa.

    Raczej "nigdy nie było zagwarantowane, wiec nie pisze ze tak jest,
    bo jeszcze ktos by wykorzystał, a skutki moglyby być tragiczne".

    > Poza tym zenkowo-sepowym zaleceniem, które każe robić akurat
    > odwrotnie, niż to co jest *troche lepsze* (choćby ze względu na mniejsze
    > prawdopodobieństwo, że kogoś telepnie przy grzebaniu w urządzeniu
    > z wtyczką nieodłączona od sieci).

    A to sie troche pogubiłem - nieoficjalne zalecenie jest u nas odwrotne
    niż francuskie?
    Tak jak pisałes - kiedys było takie same(*), ale dziurka się zmieniła?

    (*) - wpływ ery Gierka?

    J.