    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sonda2 - może być :)
    Date: Wed, 16 Mar 2016 16:59:42 +0000

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Niebardo rozumiem, mozna jaśniej?

    Da się jaśniej? Każde zabezpieczenie jest do złamania, ale nadal się je
    stosuje bo powstrzymują "masówkę". Ile osób stosuje owe wtyczki do
    pobierania streamów?
    Wczoraj żonie nagrałem płytę do samochodu, 6 kawałków z YT, pobrane plik
    m4a odtwarzały się w systemowym media playerze ale już ich nie chciał
    nagrać na CD (nie podał powodu). Ze 2 godziny kopałem w internecie o co
    chodzi aż znalazłem kolejny poziom zabezpieczeń którego mój downloader
    akurat najwyraźniej nie zna, dopiero mplayer naprawił pliki i zdekodował
    je do wav, nagrałem. a już po 30min miałem odpuścić co też zapewne
    większość ludzi by zrobiła.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html