    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sonda lambda - nasadka z nacięciem na kabelek
    Date: Wed, 5 Jul 2017 13:16:48 +0200

    W dniu 2017-06-30 o 02:41, J.F. pisze:

    > Nie bardzo rozumiem ... i taki 22.22 sie nie nada do odkrecenia sondy?

    Widać że uczciwie przeczytałeś post rozpoczynający wątek, wiem, już Ci
    kiedyś pisałem, że tak masz :) no ale to nie ja zadałem głupie pytanie,
    na które odpowiedź jest w/w :)

    Kluczy calowych używa się do łbów calowych...ale Pszemol odczytał, że
    to uniwersalny klucz, tyle że nie zajarzył że uniwersalność polega na
    tym iż pasuje do wielu marek samochodów, które wyposażone są w różne
    sondy lambda, różnych producentów o rozmiarze 7/8'' a nie rozmiarze
    metrycznym 22mm:D
    --
    LordBluzg(R)