  • Data: 2017-07-05 16:48:49
    Temat: Re: Sonda lambda - nasadka z nac ięciem na kabelek
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-05 o 16:33, Pszemol pisze:

    > Nasadka była uniwersalna, wyraźnie miała wytłoczone 22mm i 7/8"

    Kurwiu głupi. Ile to jest 7/8 cala? Pytam w CALACH debilu bo nadal nie
    uwzględniasz tej miary i tych jednostek. Jak na kluczu 7/8'' będzie
    wytłoczone pizda to będziesz głaskał? Nie dane było ci dobrnąć do tego
    momentu, DLACZEGO umieszczone jest tam 22mm na kluczu 7/8'' prawda? No
    boś głąb i do tego z pogłębiarką przy boku. Jeszcze bardziej robisz z
    siebie debila ale jak wspomniałem to nie mój problem i do swojego
    poziomu debilstwa mnie nie sprowadzisz :) Doświadczenie masz spore w tym
    zakresie.

    > Być może, że nawet europejska nasadka, ciut mniejsza, też by się w takich
    > okolicznościach zaczęła na sondzie obracać.

    Yyy, to znaczy są nasadki amerykańskie uniwersalne i europejskie
    uniwersalne ale te europejskie są mniejsze...no tak wszystko w USA jest
    WIĘKSZE. Debile jak widać też :D

    > A LordBluzg był mocno pijany w czasie tamtej naszej dyskusji i w ogóle nie
    > kumał czaczy - teraz żartami i bluzgami próbuje maskować swoją
    > pomroczność... :-)

    Sroczność. Zero, powtarzam, ZERO wiedzy masz w tym temacie a podana w
    prosty sposób wiedza tobie, nie dociera. Cały czas to udowadniasz i
    błaźnisz się jeszcze bardziej...koło chuja mi lata czy to w sumie
    ogarniasz ale wystawiasz sobie świadectwo, że nie warto ci jakąkolwiek
    wiedzę przekazywać w przyszłości :)

    --
    LordBluzg(R)