    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sonda lambda - nasadka z nac ięciem na kabelek
    Date: Thu, 6 Jul 2017 22:38:57 +0200

    W dniu 2017-07-06 o 14:15, J.F. pisze:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup
    >
    > Bo producent gwarantuje, ze nadaje sie do jednych i drugich ?

    Srugich. Już wyjaśniałem że Pszemol jak debil odczytał napis na jotpegu
    "Universal" i sobie podpiął ten Universal pod rozmiar, zamiast pod TYP.

    Dałem mu screena z katalogu, gdzie są DWA rozmiary kluczy
    1. Metryczny
    2.Calowy (Imperialny)

    www.ognik.com/lambda.jpg

    To się chuj uczepił tego calowego jak rzep psiego ogona. Ma pod nr1
    klucz 22mm ale kurwa ślepy jest i nadal (i złośliwy), tak jak ty nie
    wyczuwa że są to różne klucze. Niby czemu producent robi je w dwóch
    rozmiarach? 22mm i 7/8'' dla Pszemola? Buehehe. Wasza logika jest P O P
    I E R D O L O N A :)
    Uniwersalność tego klucza polega na tym, że pasuje do Chevroleta, Dodge
    czy Chrysler, gdzie występuje rozmiar 7/8'' na sondzie lambda.

    Kurwa. Ty też jesteś takim debilem że jak ktoś podaje coś w calach to
    przeliczasz na mm? USA ma swoje mile, yardy i chujwieco jeszcze. Te
    jednostki NIE SĄ jednostkami METRYCZNYMI i mają swoje wskaźniki, klucze,
    miary itp. Tego się NIE PRZELICZA lecz stosuje się wskaźniki i wymiary
    zgodnie z normą danego kraju. Kurwa. Jprd jakie przygłupy.

    > Moze mu tak doswiadzenie podpowiada, a moze zrobil dokladniej i miesci
    > sie w tolerancji dla obu rozmiarow :-)

    Srarów

    > Co prawda Pszemol obalil doswiadczenie producenta

    Srenie. Wyżej wspomniałem że Pszemol pojebał uniwersalność zastosowania
    w różnych markach z uniwersalnością rozmiaru i wyjaśniłem to wcześniej
    odpisując tobie ale kurwa jesteś jebanym kretynem i nie zrozumiałeś.

    ... mimo wszytko nadal

    Ić wchuj.
    > polemizuje z twierdzeniem,

    Sreniem
    ze do sruby nakretki 22mm nie wolno uzywac
    > klucza 7/8" (z wyjatkiem sond lambda :-)

    Srambda.
    EOD

    --
    LordBluzg(R)