    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sonda lambda - nasadka z nac ięciem na kabelek
    Date: Wed, 5 Jul 2017 14:33:59 -0000 (UTC)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "LordBluzg(R)" napisał w wiadomości grup

    > Przy tej ilosci postow czasem trudno trafic na wlasciwy.

    > IMO te 0.22mm w normalnym kluczu nie robiloby problemow.
    > Rosjanie mieli wieksza tolerancje :-)
    >
    > Moze to naciecie tak oslabia, a moze korozja przerobila ten łeb na 21,
    > ze sie Pszemolowi obracal :-)

    Sonda jest z nierdzewki, więc żadna tam korozja.

    Nasadka była uniwersalna, wyraźnie miała wytłoczone 22mm i 7/8" opisana dla
    "for domestics & imports" ale sonda w moim aucie była krzywo wkręcona - do
    wykręcania potrzebowałem 24" przedłużki grzechotki i polewania gwintu WD40
    po tym jak sonda zrobiła pierwsze 1/4 obrotu i już te luzy w połączeniu z
    rozcięciem robiły wtedy różnicę.

    Klucz był zbyt elastyczny przez nacięcie i niewiele było potrzeba do tego
    aby się na sondzie zaczął obracać.

    Być może, że nawet europejska nasadka, ciut mniejsza, też by się w takich
    okolicznościach zaczęła na sondzie obracać.

    A LordBluzg był mocno pijany w czasie tamtej naszej dyskusji i w ogóle nie
    kumał czaczy - teraz żartami i bluzgami próbuje maskować swoją
    pomroczność... :-)