  • 21. Data: 2016-03-11 22:15:20
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 11.03.2016 o 18:50, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Czyźbyście mieli dostęp do informacji niejawnych?
    >
    > Włodek

    Taki sam jak wy.

    --
    Kaczin

  • 22. Data: 2016-03-11 22:34:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Mar 2016 20:14:33 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > O nie. Lepiej żeby dokoptowali Niedzickiego który robil całkiem
    zgrabne
    > programy i wyszło by moze coś w kształcie cienia Sondy z dwoma
    prowadzącymi.

    Daj spokój, facet był nudny do wyrzygania. Chyba gorsza była ta
    ubierająca się na czarno i sepleniąca od "pozytywnej futurologii". Do
    dzisiaj jest dla mnie zagadką po co i o czym był ten program (leciał
    w tym samym pasmie co Laboratorium). Nazwiska tej pani nie pamiętam,
    ale ten pouczający, z lekka naiwny ton by czasem się młodzież za
    naddo nie zachwycała techniką zgniłego kapitalistycznego zachodu był
    z lekka irytiuący.

    --
    Marek

  • 23. Data: 2016-03-11 22:48:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Chyba nie, bo tamten wiedział, że postkomuna, i jej sprzymierzeńcy -
    > nadal gnębią nasz kraj nieszczęsny, kradnąc, i sprzedawczykując. To
    > drugie tym razem "na rzecz" carycy Unii...

    Jakby to delikatnie skomentować ? hm...
    Może tak - jesteś debilem.

  • 24. Data: 2016-03-12 01:08:50
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 10 Mar 2016 20:01:51 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Już w poniedziałek 14.03 o godz. 21:50 premiera dwóch pierwszego i
    >drugiego odcinka Sondy 2.
    >Jestem pełen obaw bo fragmenty programu raczej formuły dawnej Sondy
    >nie przypominają....

    Sonda bedze Narodowa, Prawdziwie Polska i Katolicka

    A.L.

  • 25. Data: 2016-03-12 01:11:28
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-11 o 22:34, Marek pisze:

    > Daj spokój, facet był nudny do wyrzygania.

    Popieram - Nidzicki był o trzy klasy poniżej najgorszych nawet odcinków
    Sondy!

> [...]
    > naiwny ton by czasem się młodzież za naddo nie zachwycała techniką
    > zgniłego kapitalistycznego zachodu był z lekka irytiuący.

    No nie wykluczone, że stała za tym jakaś manipulacja, ukryty zamiar
    "dydaktyczny".

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 26. Data: 2016-03-12 02:06:38
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 Mar 2016 18:08:50 -0600, A.L. <a...@a...com> wrote:
    > Sonda bedze Narodowa, Prawdziwie Polska i Katolicka

    Niech Pan nie przesadza, dajmy programowi szansę.
    Tak BTW u Was tu raczej nasz "bieżący nurt" chyba raczej popieramy
    przez większość Polonii w USA?

    --
    Marek

  • 27. Data: 2016-03-12 02:36:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 12 Mar 2016 02:06:38 +0100, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Niech Pan nie przesadza, dajmy programowi szansę.
    >Tak BTW u Was tu raczej nasz "bieżący nurt" chyba raczej popieramy
    >przez większość Polonii w USA?

    Tak. 90% Polonii popiera PiS, wyznaje religie Zamachu Smolenskiego
    itede. Malo co z tego wynika

    Zas jak idzie o Sonde, to czasy sie troche zmienily, w szczegolnosci
    edukacja i zaawansowanie technologiczne spoleczenstwa. Latwo bylo
    prowadzic Sonde gdy tranzystor byl nowoscia a komputery na horyzoncie
    Dziiaj o czym beda mowic?...

    A.L.

  • 28. Data: 2016-03-12 03:04:20
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > edukacja i zaawansowanie technologiczne spoleczenstwa. Latwo bylo
    > prowadzic Sonde gdy tranzystor byl nowoscia a komputery na horyzoncie

    program nr. 1

    - Najnowsze technologie wytwarzania dużych ilości helu
    - Metody wytwarzania sztucznej mgły i dymu na wielką skalę

    program nr. 2

    - ładunki wybuchowe nowej generacji
    - wpływ wybuchów na samoloty

    program nr. 3

    - sposoby badania wytrzymałości konstrukcji na przykładzie puszki do piwa
    - badania zderzeniowe z użyciem parówek

    dodatek specjalny - czy drzewo jest mocniejsze od aluminium ?

    program nr. 4

    - tajne bronie ZSRR
    - broń psychotroniczna ( na przykładzie zmuszenia pilotów do nie
    słuchania komunikatów "pull up! pull up!"
    - kto rządzi światem ? (Iluminaci, Rosjanie, Szatan)

  • 29. Data: 2016-03-12 09:08:45
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 12 Mar 2016 03:04:20 +0100, sundayman napisał(a):

> [...]
    > słuchania komunikatów "pull up! pull up!"
    > - kto rządzi światem ? (Iluminaci, Rosjanie, Szatan)

    LOL
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2016-03-12 09:31:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-11 22:34, Marek wrote:
    > zgrabne
    > prowadzącymi.
    > Daj spokój, facet był nudny do wyrzygania.

    Tak samo nudny jak Kamiński i Kurek. Czasem mam wrażenie że ludzie nie
    tęsknią do Sondy tylko tęsknią do młodości.