  • Data: 2011-09-01 18:05:52
    Temat: Re: Sonda
    Od: Konop <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.09.2011 18:05, bartekltg pisze:

    > Mam wrażenie, że 'u nich się tak dokumenty robi'.
    > Historyczne, także poważniejszych stacji, budowane
    > są w podobny sposób: narrator powie A, gość/ekspert/
    > świadek powie A, następnie narrator dla odmiany powie A.
    >
    > Chcą się upewnić, że na pewno dotrze do widza? ;)

    Wiesz, społeczeństwo (jako ogół) robi się coraz głupsze i trzeba jakoś
    wpasować się w ten tor, który łączy telewizor z resztkami mózgu typowego
    odbiorcy... a tym torem, to może tylko papka lecieć ;)... Oczywiście,
    można by zrobić program, który do takich ludzi nie dotrze, tylko zrobić
    program dla mądrzejszych... ale to nie dochodowe, nikt tego nie
    zrealizuje, nikt tego nie nada... więc po co ?? :P...
    Dlatego programy polegają na tym, że się powtarza parę razy to samo
    (odbiorca nie zrozumie, ale jak się powtórzy, to może zapamięta), no i
    wszystko musi być "medialne"... no i jeszcze musi być stworzone tak, że
    jak ktoś ogląda to robiąc inne rzeczy, to i tak zrozumie - nie wymaga od
    odbiorcy 100% uwagi...

    Konop