  • Data: 2014-12-02 20:35:07
    Temat: Re: Solorz ma wiarę w Aero2
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Robert Tomasik" 547e0497$0$21541$6...@n...neostrada.pl

    captchy mogło łamać prawo bo sesje de facto
    politycznych spadochroniarzy . Mając takich
    sparawie tak błahej jak aero.

    > Ale 6to akurat prawda.

    Nie zarzuciłem Ci kłamstwa. :)

    U mnie Solorz jest skreślony na stałe. :)
    Jeno krzyż zasługi stawiam nie obok jego nazwiska. ;)

    -=-

    ,,Wczoraj'' Solorz wyłudził pieniądze od podatników,
    ,,dziś'' okapciował Aero2, aby wprowadzić pobór opłat,
    zaś ,,jutro'' sięgnie po więcej. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'