  • Data: 2009-09-16 20:30:22
    Temat: Re: Solidność przelotek
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Laskowski pisze:

    > TechnoService robi metalizowane otwory tylko do 0,4mm
    > Jak dla mnie tyle jest OK. W mniejszą przelotkę to nawet kynar cieżko
    > wstawić :-)

    W firmie w płytkach komórek zamawiamy dużo mniejsze przelotki
    (microvia), ale to nie technologia lotnicza. :) No i nikt kynara tam nie
    wciska bo czasem nawet przelotka nie jest na wylot albo łączy tylko
    wewnętrzne warstwy. Ale pomimo bardzo małego rozmiaru jeszcze żadna
    płytka nie miała z przelotkami problemu (zamawiamy w polskiej firmie
    Softcom i płytki są bardzo dobrej jakości).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/