  • Data: 2014-11-18 12:51:37
    Temat: Re: Solarne drogi - kit czy lhit?
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spodziewałem się takich odpowiedzi, bo w dużym stopniu
    potwierdzają one moje doświadczenia, jako użytkownika
    prostej chińskiej lampy "solarnej" z allegro.

    Zarówno cena (jakiejś 10 razy większa od ceny zwykłej lampy
    o podobnej mocy), jak i możliwości (po pochmurnym, krótkim
    dniu prądu dla lampy 400 lm starczyłoby max na 3-4 godziny
    ciągłej pracy) powodują, że takie rozwiązania nadają się tylko
    w określonych sytuacjach. Np. u mnie: kłopotliwe ciągnięcie
    kabla, ciemne przejście za domem, gdzie chodzi się sporadycznie,
    więc można aktywować światło czujnikiem ruchu.

    Najbardziej mnie zaskoczyło, że to chińskie cudo od razu się nie
    zepsuło :) działa już ponad 4 lata, bateria stoi "na dworze",
    panela nie czyszczę - ale też nikt po nim nie łazi :)