eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySokratesa cd (2) › Re: Sokratesa cd (2)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!n
    ewsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.p
    l!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Sokratesa cd (2)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5ec818a4$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec827e0$0$17360$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ec8b853$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ec96b88$0$17343$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5eca2c81$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca51e9$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca5c95$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca61a2$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca6b03$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5eca9ee3$0$536$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecadf61$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecb4b92$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecb9664$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecc2ca1$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecc9f49$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd74cf$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd7b8d$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd8385$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd8756$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ecd8ce1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 27 May 2020 06:47:33 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.8.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ecd8ce1$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5ecdf0e7$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.250.209
    X-Trace: 1590554855 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31100 5.173.250.209:48048
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2959
    X-Received-Body-CRC: 172227878
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2678733
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-05-26 o 23:40, Shrek pisze:
    > W dniu 26.05.2020 o 23:17, cef pisze:
    >
    >>> NIe - 360 metrów. Wylicznia masz. Chcesz dyskutować z wzorami
    >>> fizycznym na drogę w ruchu jednostajnym prostoliniowym?
    >>
    >> Nie dyskutuję z wzorami, tylko z Twoimi założeniami.
    >
    > Ale z jakimi, Żeby przejść przed samochodem poruszjącym się 140 muszisz
    > mieć 280 metrów separacji na styk. Tu nie ma miejsca na zmianę założeń
    > czy fizyki. Założysz inaczej, to zginiesz.

    Skoro zakładam inaczej i nie ginę, to musi być błąd
    w Twoich założeniach. Nawet jeśli do tej pory nie miałem
    do czynienia z takimi jadącymi 140, to takich do około 100km/h
    było na pęczki i nie zakładałem separacji 140 metrowej
    (czyli połowę tego co Ty zakładasz) i raczej bez
    jakiegoś przebiegania dało się pokonać przejście.
    Nie chce mi się analizować, który z błedów popełnianych
    przy tej analizie jest bardziej istotny.
    Sytuację na drodze trzeba analizować na bieżąco -
    po 3 sekundach może się wiele zmienić i trzeba na to reagować.
    To z reguły wystarcza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: