    Subject: Re: Sokratesa cd (2)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sun, 24 May 2020 10:27:41 +0200

    W dniu 2020-05-24 o 08:14, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Czyli jak Krystek przesiadzie sie na Tesle i wyskoczy ci przed przejsciem
    > zza innych samochodów to masz przejebane? ;-D

    Tego jeszcze w praktyce nie przerabiałem, ale
    zdarzało mi się, że zaskoczył mnie elektryk brakiem hałasu,
    ale jechał 5km/h.
    Zakładam, że z odległosci, z której elektryk mógłby mi zagrozić,
    to da się ocenić jakim jest zagrożeniem.
    Wy w ogóle macie prawa jazdy? Bo jakieś takie nieżyciowe Wasze konkluzje.

    Policja nie prowadzi statystyk jaki procent
    posród poszkodowanych pieszych miał prawo jazdy.
    Ja uważam, że tam jest odpowiedź na pytanie dlaczego dają się przejeżdżać.