  • Data: 2020-05-11 17:39:23
    Temat: Re: Sokratesa cd.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.05.2020 o 08:06, Akarm pisze:

    > Fakt.
    > Jeśli brak pieszych, to często zatrzymanie następuje dopiero za
    > sygnalizatorem. A kiedy drogi są puste, to nawet zatrzymania brakuje.

    1 punkt + 100PLN

    > Nigdy chyba nie przejechałem żadnej ciągłej - ani pojedynczej, ani (tym
    > bardziej!) podwójnej.
    > Nie liczy się jazda "kanionem" na motocyklu. ;)

    Ło panie - to kilka skrzyżowań i po prawku;)

    > Tego nie rozumiem. Co to jest "korzystanie z uprzejmości innych"?
    > Czy gdzieś jest zabronione jakieś "korzystanie z uprzejmości innych"?

    Generalnie pierwszeństwo określają przepisy a nie uprzejmość.

    > Nigdy na skrzyżowaniu z taką sygnalizacją nie zwracałem. Nawet nie
    > przyszło mi do głowy, że taki manewr można wykonać. Tak że nie widzę
    > sensu rozpatrywania takiego dziwnego wykroczenia. Przecież to jest
    > równoważne przejazdowi na czerwonym!

    Z grubsza tak samo jak przejazd na zielonej strzałce bez zatrzymania;)

    > W każdym razie, wyprzedzanie przed i na przejściu dla pieszych, oraz
    > omijanie pojazdu przepuszczającego pieszych, powinno być karane dużo
    > surowiej, niż teraz.

    Pod warunkiem że proporcjonalnie do reszty.

    > Dzięki temu uniknęlibyśmy wielu śmierci. A już zachowanie choćby tylko
    > jednego życia jest tego warte.

    Truizm. A jak już uratujesz jedno, to prędkość -10? A potem...

    --
    Shrek