  • Data: 2014-02-14 08:40:08
    Temat: Re: Soft na Androida do ewidencjonowania samochodu
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-02-11, o godz. 12:18:01
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

    > Przecież w Fuelio masz obok ,,fuel'' podmenu ,,costs''...

    No to dla wyjaśnienia dla potomnych z trzech propozycji:

    Podmenu "KOSZTY" w Fuelio ujawnia się po zakupie programu. W wersji
    darmowej brak takowego. Niby 4.99PLN to niewiele ale przetestować nie
    można bez zakupu.

    motoLog ma problemy z synchronizacją on-line danych - przez 2 dni nie
    mogłem założyć konta do tego celu. Poza tym wywala się przy próbie
    wygenerowania wykresu. Nie wiem czy przyczyną nie jest mała ilość
    wprowadzonych tankowań - dopiero 4 wklepałem. Fuelio tylko przy
    wykresie zużycia paliwa daje info o za małej ilości danych do
    narysowania wykresu.

    Motostat wyrzuca mi ciągle brak synchronizacji z serwerem.

    Po "zabawie" postanowiłem na razie pozostać przy Fuelio i gromadzeniu
    jako backupu kwitków papierowych. ;-)

    Zdrówko