  • 11. Data: 2009-06-03 17:27:44
    Temat: Re: Soenke Petersen-sparalizowany
    Od: t...@g...com

    On 3 Cze, 19:23, Arni <a...@N...spam> wrote:

    ;) bo jesli chodzi o zuzel to torun byl zwykle nielubianym rywalem
    bydgoszczy... a

  • 12. Data: 2009-06-03 19:26:41
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 3 Cze, 18:44, "Tytus" <v...@o...pl> wrote:
    > Siemka
    >
    > ***t...@g...com
    > a co w tym sporcie dziwne jest ?
    >
    > Jego naturalnosc...jest rownie "prawdziwy" jak chod sportowy...

    gadanie, byłeś na meczu choć jednym?
    atmosfera, kibice, rywalizacja...
    nie trzeba być motocyklistą by być kibicem, a emocje ze znajomymi
    gwarantowane
    sposób na miłe spędzenie czasu

    --
    wiadro(soldierAK)

  • 13. Data: 2009-06-03 20:16:03
    Temat: Re: Soenke Petersen-sparaliżowany
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Szkoda, bo to niezly zawodnik byl.
    >
    > Mlody jest, wierze ze da rade...ale to dziwny sport jest,
    Różne są gusta i guściki. Jak dla mnie speedway jest jedynym sportem
    motocyklowym który jestem w stanie oglądać, czy to na żywo czy w TV.
    Wszystkie inne mnie śmiertelnie nużą.
    Nie jestem też jakimś kibicem speedwayu - nie znam tabeli ligowej, nazwiska
    kojaże tylko te z pierwszych miejsc, nie znam nawet klubów, ale oglądanie
    mnie hipnotyzuje Na żywo widziałem ze 3 razy w Rybniku, w TV jak tylko się
    natknę to siedzę i oglądam.
    No po prostu piękny żużel jest.
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2009-06-03 21:47:19
    Od: Arni <a...@N...spam>

    t...@g...com pisze:
    > On 3 Cze, 19:23, Arni <a...@N...spam> wrote:
    >
    > ;) bo jesli chodzi o zuzel to torun byl zwykle nielubianym rywalem
    > bydgoszczy... a

    ja pisałem o biegu przez płotki, nie o zuzlu

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 15. Data: 2009-06-04 05:25:20
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Arni"
    akurat bieg przez płotki symbolizuje biegnącego przez dzungle czlowieka
    pierwotnego, ktory ucieka przed goniacym go dinozaurem. Jest naturalne? :)

    Czesc ludow dawnych polowala w biegu, grupa potrafili zabiegac nawet
    antylopy.
    Co do biegow przez jungle to raczej 3000 m z przeszkodami (row z woda i
    przeszkody)

    ***A skoki narciarskie to przeciez odwieczny pęd człowieka do latania.

    Skandynawska doktryna wojenna wymagala od zolnierza umiejetnosc swietnego
    poslugiwania sie deskami...stad biegi i skoki na nartach.

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 16. Data: 2009-06-04 07:42:18
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    WIADRO pisze:

    > gadanie, byłeś na meczu choć jednym?

    no pewnie że byłem

    > atmosfera, kibice, rywalizacja...
    > nie trzeba być motocyklistą by być kibicem, a emocje ze znajomymi
    > gwarantowane
    > sposób na miłe spędzenie czasu

    no właśnie: kibolstwo (owszem: z mniejszą szansą na dostanie w twarz niż
    we "futbolu") - a nie motocyklizm ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 17. Data: 2009-06-04 08:00:48
    Od: d...@w...pl

    On 3 Cze, 23:47, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > ja pisałem o biegu przez płotki, nie o zuzlu

    masz racje :)
    A wracajac do zuzla dziwie sie ze w tym towarzystwie
    padaja opinie typu "dziwny sport".
    Albo co z tego ze ma/nie ma wplywu na rozwoj motocyklizmu ?
    Ja sie wychowalem obok toru zuzlowego swego czasu dominujacej Polonii
    Bydgoszcz
    z T. gollobem na czele. Nigdy nie bylem "kibicem" ale zawsze chcialem
    byc zawodnikiem.
    Wystarczy pójść w trakcie zawodow, poczuc zapach spalin i zobaczyc
    rywalizacje - to jest to.
    Ale jak kto lubi/woli Kubice ogladac to prosze bardzo.

  • 18. Data: 2009-06-04 09:00:24
    Od: Arni <a...@N...spam>

    d...@w...pl pisze:

> [...]
    > Bydgoszcz
    > z T. gollobem na czele. Nigdy nie bylem "kibicem" ale zawsze chcialem

    no, i nikt nigdy w dziecinstwie na rowerach nie urzadzał zawodów
    żuzlowych....
    Zabrałem dzieciaki na otwarcie nowegostadionu w Toruniu, bardzo im sie
    podobało.

  • 19. Data: 2009-06-04 09:02:53
    Od: Arni <a...@N...spam>

    (pj) pisze:

    > no właśnie: kibolstwo (owszem: z mniejszą szansą na dostanie w twarz niż
    > we "futbolu") - a nie motocyklizm ;-)

    szkoda ze nie byłes na pierwszym meczu otwarcia stadionu w Toruniu. Całe
    rodziny były, spiewy, skandowanie, doping. Normalnie piknik.

  • 20. Data: 2009-06-04 09:43:45
    Od: d...@w...pl

    On 4 Cze, 11:00, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > no, i nikt nigdy w dziecinstwie na rowerach nie urzadzał zawodów
    > żuzlowych....

    ta, a na przerwach w szkole - kapsle
    pamietam ten od coca-coli to byl Sam Ermolenko