  • Data: 2011-03-26 11:59:13
    Temat: Re: Soczewki/odseparowane dlugie i drogowe do starego caddyka
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-03-26 11:51, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Tak i ogolna poprawa "widocznosci", bo nie jest najlepiej.

    To tak na szybko - wykręć lampę, ogołoć z elektryki (silniczek
    regulacji, itp.). Odrobina Ludiwika i pokruszony na drobne kuleczki
    styropian do środka + woda. Wytrząść solidnie. Potem płukać, płukać,
    płukać. Na ostatnie dwa płukania poświęcić parę(naście) litrów wody
    demineralizowanej - w ten sposób unikniesz zacieków w środku lampy.
    Porządnie osuszyć, zamontować, wyregulować, zadbać o dobry kontakt na
    kostkach. I włożyć żarówki Osram Nightbreaker+.
    Jeden z grupowiczów zamontował te żarówki do swojego Roomstera i jest
    zachwycony w porównianiu ze zwykłymi żarówkami. Tylko u niego nie było
    potrzeby czyścić lamp, bo auto niemal nowe.
    Jak się boisz o częste przepalanie żarówek, to sobie zamontuj diodowe
    DRL i w dzień na nich jeździj.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl