  • Data: 2010-12-21 10:14:04
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.12.2010 11:29, Jan-xx pisze:
    > Hej!
    >
    > Jechalem dzisiejszej nocy malo uczeszczana, zasniezona ulica miejska, z
    > 15 mil na godzine (ograniczenie do 30), brak ludzi i brak samochodow.
    > Tylko jeden samochod, ze 100m za mna. Byl ostry zakret i wzialem go na
    > recznym. Nagle ten samochod za mna okazal sie radiowozem. Wlaczyli
    > koguta i kazali mi sie zatrzymac. No i sie zaczelo - ogladanie mojego
    > samochodu wewnatrz, sprawdzanie prawa jazdy, gdzie mieszkam, itp.
    > Powiedzieli, ze takie jezdzenie jest niebezpieczne, ze snieg, i ze
> [...]

    A co sie dziwisz? Ulica to nie plac do treningow. Wczoraj widzialem
    takiego kretyna - tez jechal z 20km/h i tez pewnie mu sie wydawalo, ze
    robi to bezpiecznie. A to, ze malolatow wokol pelno to juz jakos nie
    pomyslal...
    Calkiem rozsadne podejscie: wpadles w poslizg = straciles panowanie nad
    autem.

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk