  • Data: 2014-09-04 08:10:26
    Temat: Re: Smycz coraz krótsza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-03 23:33, k...@g...com wrote:

    > Żeby ci co uważają że polskie przepisy są bardzo restrykcyjne z nami się zgodzili.

    Niech ci będzie - prędkości _maksymalne_ są w Polsce stosunkowo wysokie.
    Z tym, że to maksymalne - jest mnóstwo bzdurnych ograniczeń
    "punktowych", które uczą braku szacunku do nich - ja osobiście zamiast
    -10 jadę zwykle +20, ale zdarza się i +40 - a jadę jak wszyscy. Można
    mówić, że wszyscy to wariaci drogowi, ale niebezpiecznie przypomina to
    cytat klasyka "proszę im nie wierzyć doktorze, to ja jestem Napoleonem";)

    Ale ja nie o tym - chodzi o to, że policja zamiast wziąć się za
    bezpieczeństwo, to wyrabia statystyki - i tu choćby prawie całe prawo o
    ruchu drogowym było dobre, to znajdą bzdurny przepis i zajmą się
    wyrabianiem statystyk na jego podstawie - resztę traktując po macoszemu.
    I nie pisz, że policja najchętniej zajmuje się zwalczaniem piratów w
    amerykańkim stylu, bo najchętniej siedzi w krzakach z iskrą a na
    przykład ryzkowne wyprzedzanie zlewa - chyba że ktoś jest wybitny;)

    Shrek.