  • Data: 2014-09-03 03:38:36
    Temat: Re: Smycz coraz krótsza
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik k...@g...com ...

    > A jaka może być bardziej merytoryczna odpowiedź na twoje pierdolenie o
    > znakach ustawianych za drzewami, żeby specjalnie ich widać nie było.

    Pomijając sposób wypowiedzi właściwy innym miejscom, gdzie wyczytałes o
    celowości takiego postawienia znaku?

    > Pozwolisz że wezmę przykład z internetowych debili i poproszę o jakieś
    > dane popierające Twoją tezę ze policja przegrywa większość spraw s
    > sądzie.

    Przeciez nawet w tym wątku były podawane..

    > W tym roku z dziesięciu tysięcy spraw nie przegra.

    A numery w totka?

    > Nikt nie
    > lubi jak mu obrożę zaciskają. ja też nie lubię. Ale w Polsce cały czas
    > w wypadkach drogowych ginie za dużo ludzi, za dużo jest wypadków.

    Zgoda. Truzim ale zgoda.

    > Generuje to ogromne straty dla budżetu. Tak duże jeśli by ich nie było
    > to było by to odczuwalne dla wszystkich. No może z wyjątkiem bogoli.
    > Kilkadziesiąt miliardów strat podzielone na kilkadziesiąt milionów
    > ludzi daje na każdego ok tysiąca złotych rocznie.

    Swietnie. Tylko co ma to wspolnego z faktem iz uwazam, ze prawo jazdy
    powinien odbierac sad a nie policjant swoim widzimisie na drodze?