  • Data: 2018-01-29 22:27:10
    Temat: Re: Smutna prawda o samochodach elektrycznych.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 29 Jan 2018 21:58:02 +0100, mk4

    > Stary nie kompromituj się. Za chwile wyjdzie, ze trzeba mieć profesurę,
    > żeby z samochodu skorzystać.

    Otóż właśnie nie trzeba, podobnie jak nie trzeba tworzyć filmów o tym, że
    do samochodowego ciężko jest upchnąć złożoną szafę trzydrzwiową. Podobnie
    samochodem elektrycznym z zasięgiem 80-120km (najwyraźniej uszkodzonym) i
    przeznaczonym do jazdy po mieście ciężko jest przejechać sprawnie 500km po
    trasie.

    > A ty coś bredzisz o używaniu młotka...

    Jak ktoś próbuje młotkiem wbijać śrubę zamiast użyć śrubokręta, to staram
    się to wykazać -- no bo jakby nie patrzeć to musi być idiota.

    > Sprawny czy nie - 20 letnim dizlem ta trasę obskoczy się 4x szybciej.

    Ta, szczególnie jak zatankuje na 80km.

    > To wozidło to 100% porażka. Nawet gdyby był w stanie się
    > jakimś cudem dotelepać te 120km to i tak niewiele to zmienia.

    Niewiele poza tym że auto ma właściciela (testującego) debila. CBDU.

    > Planowanie podróży z punktu A do B. No daj pan spokój... to kuriozalne.

    Następny. Ty jak planujesz przewieźć tonę towaru to też Focusa zabierasz a
    potem się pieklisz że się nie mieści albo nie może ruszyć z miejsca? Czy
    może jednak włączasz myślenie i aby się dostać z miejsca A do B wybierasz
    auto w zależności od potrzeb?

    > Nadaje się co najwyżej do małych i średnich miast na dojazdy do sklepu
    > czy pracy (tak ~10km w dwie strony). Wtedy ładując raz na 3-4 dni ma to
    > jeszcze jakiś sens. Dla większego miasta typu Warszawa to już słabo to
    > widzę. Trzeba codziennie ładować. A może w skrajnych przypadkach 2x
    > dziennie. Już samo to jest dostatecznie upierdliwe, żeby było wygodne.

    Przecież to było wiadome od początku... ameryki więc nie odkryłeś, podobnie
    jak autor tego tendencyjnego filmiku. Poza tym faktów nie zmienisz, auto
    elektryczne (szczególnie w pełni sprawne, a nie jakiś trup o nieznanej
    historii -- podobnie jak miev którym się woziłem) jest bardzo przyjemne w
    zakresie swojej użyteczności -- znacznie bardziej niż auto spalinowe.

    > Wg mnie film pokazuje bez znieczulenia rzeczywistość. Taką jaka ona
    > jest. Bez kitu i zbędnego mydlenia oczu poprawnością polityczną.

    Nooo, dlatego czekam aż jerzu film nakręci próbując do Focusa wcisnąć tonę
    towaru pokazując bez znieczulenia rzeczywistość a stwierdzając wszem i
    wobec, że Focus to słabo się do tego nadaje.

    --
    Pozdor
    Myjk