  • 121. Data: 2010-05-09 04:42:49
    Temat: Re: wciaz drogie smsy
    Od: ALEX <k...@s...us>

    W dniu 6-05-10 19:26, ALEX pisze:

> [...]

    Masz rację, niestety :-( Sprawdziłem w siakiejś ulotce. Kiedyś Play
    dawał więcej SMSów.

    --
    ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

  • 122. Data: 2010-05-09 08:41:01
    Temat: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > ubzdurałeś sobie coś i nie jesteś w stanie togo uargumentować,

    Jakby tak było to byś się nie pienił

    >poza tym już kilka osób zwracało Ci uwagę, że Twój sposób cytowania jest
    >"niestandardowy" i niewygodny w czytaniu - zmień to w końcu

    Niczego nie zamierzam zmieniać. Program cytuje jak widać i jak Ci się nie
    podoba to sobie przeformatuj.

  • 123. Data: 2010-05-09 08:42:30
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > smsy są darmowe tylko nie są ogólnodostępne :) lepiej :) Są dostępne za
    > darmo dla grupy ludzi, którzy doładowali za 30 zł. ha! Weź to ugryź : )

    Pierdoły do kwadratu i tyle. Jeśli otrzymanie prezentu uwarunkowane jest
    zawarciem umowy to jest składnikiem tejże umowy. Proste jak 2+2=4

  • 124. Data: 2010-05-09 08:48:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl>

    > Pierdoły do kwadratu i tyle. Jeśli otrzymanie prezentu uwarunkowane jest
    > zawarciem umowy to jest składnikiem tejże umowy. Proste jak 2+2=4

    Pierd*lenie o płatnych smsach jest tak samo sensowne jak mówienie o
    płatnych rozmowach przychodzących. Niby trzeba płacić za konto, ale
    raczej nikt nie powie, że ma płatne przychodzące. Może poza kilkoma
    "kreatywnymi" logikami.

    --
    Liwiusz

  • 125. Data: 2010-05-09 09:18:49
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ALEX" napisał:

    > A kto oni zacz?

    http://www.infoveriti.pl/firma/217207/p4/warszawa/ta
    smowa/

    JoteR

  • 126. Data: 2010-05-09 09:32:32
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    niusy.pl pisze:

    > Pierdoły do kwadratu i tyle. Jeśli otrzymanie prezentu uwarunkowane jest
    > zawarciem umowy to jest składnikiem tejże umowy. Proste jak 2+2=4

    Idziesz do pubu, pijesz jedno piwo, wychodzisz z pubu i dostajesz
    wpierdol... Dostałeś wpierdol za nic czy za piwo?

  • 127. Data: 2010-05-09 09:37:21
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-05-09 06:34, ALEX wrote:

    > Ale sam przyznasz że sporo, 5000(dawniej) * 0,15zł = 750zł. Minus
    > 50zł(doładowanie), aczkolwiek gdy dzwonię poza sieć, zysk Playa jest
    > minimalny. I tak co miesiąc. Widać bogata to firma ;-)

    Dowcip w bezpłątnyc SMSach polega na tym, że z dużym prawdopodobieństwem
    można założyć, że każdy wysłany SMS powoduje wysłanie odpowiedzi. Ruch
    SMSowy się w praktyce bilansuje, więc cena SMSa mogłaby być nieomal
    dowolnie wysoka (lub dowolnie niska :-), a i tak jej wpływ na płątności
    jest w zasadzie zerowy.

    Uwaga: nie piszę o bilansowaniu tego ruchu na przykładzie pojedynczych
    przypadków, tylko globalnie, z punktu widzenia operatora :-)

  • 128. Data: 2010-05-09 10:06:47
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    niusy.pl pisze:

    > Niczego nie zamierzam zmieniać. Program cytuje jak widać i jak Ci się
    > nie podoba to sobie przeformatuj.

    o, teraz zacytowałeś prawidłowo. Da się jednak : )

  • 129. Data: 2010-05-09 10:53:37
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > I się nie zmieniło, chyba od 1998 roku, kiedy Idea nie mogła wysyłać
    > SMS-ów do ówczesnej B2 :-) I tak już zostało.
    > P4 chciało uwolnić ten rynek, ale jak na razie jest ostry odpór, a
    > SMS-ów chyba nikt na świecie nie reguluje...

    Jezeli to nie jest rynek regulowany, tylko kazdy ustala ile chce, to
    skad wiemy, co operatorzy uzgodnili miedzy soba? Moze wynegocjowali
    jakies upusty, albo nizsza stawke, albo co?

    Z drugiej strony, jesli wszyscy biora 19 gr, to to jest jest zmowa
    miedzy operatorami i powinno byc scigane wlasnie dlatego, ze nie jest
    to cena regulowana...

    MJ

  • 130. Data: 2010-05-09 10:59:17
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    > 30 zł mam na rozmowy poza sieć i je wykorzystuję. A dodatkowo mam darmowe
    > smsy i mało tego, darmowe rozmowy w sieci. Nie są wliczone w "te 30zł",
    > sprawdzam billing.

    Twój biling to operatora średnio interesuje , w jego BILANSIE te 30 zł
    pokrywa to z czego korzystasz. Gdyby mu się nie opłacało dawno by Cie kopnął
    w dupe.