    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Smsy w Play Fresh nie za darmo tylko za 30zł miesięcznie
    Date: Wed, 12 May 2010 13:16:14 +0200
    <4be695a3$0$2595$65785112@news.neostrada.pl> <hs8ev3$fmf$1@news.onet.pl>
    <4be7d99a$0$2597$65785112@news.neostrada.pl> <hs8o2q$dqk$1@news.onet.pl>
    <4be7e44e$0$17093$65785112@news.neostrada.pl> <hs8p24$gu0$1@news.onet.pl>
    <4be7ed2c$0$19181$65785112@news.neostrada.pl> <hs8qqb$mgc$1@news.onet.pl>
    <4be7f41f$0$2604$65785112@news.neostrada.pl> <hs933r$q2m$2@news.onet.pl>
    <4be81757$0$2605$65785112@news.neostrada.pl> <hs99sj$f0s$2@news.onet.pl>
    <hs9ne3$g06$1@news.net.icm.edu.pl> <hs9nha$u6s$1@news.onet.pl>
    <hsb27b$tbt$1@news.net.icm.edu.pl> <hsb496$mjl$1@news.onet.pl>
    <hsba2k$e2n$1@news.net.icm.edu.pl> <hsbpj5$51i$1@news.onet.pl>
    <hsbps7$6fn$1@news.onet.pl> <4be96e2f$0$19177$65785112@news.neostrada.pl>
    <hsbrlh$t3f$1@inews.gazeta.pl> <hsbu0v$i62$1@news.onet.pl>
    <4bea6a58$0$2584$65785112@news.neostrada.pl> <hsdsis$8ng$1@news.onet.pl>
    <4bea86c5$0$2605$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    news:4bea86c5$0$2605$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale stracisz smsy i połączenia bezpłatne, żeby je mieć znowu musisz
    > doładować kolejne 30zł. Jaka to niby różnica w stosunku do abonamentu?
    > Żeby mieć stale "darmowe" te dodatki musisz co miesiąc doładować za 30zł
    > inaczej

    A kto powiedzial, ze mam miec STALE cos darmowe? Zmusza mnie ktos?
    W abonamencie jest przymus - w prepaidzie takiego przymusu nie ma. Mozna
    sobie za nazbierane zlotowki w kolejnych miesiacach kupowac pakiety i
    wysylac SMSy po 9 groszy za sztuke - a jak si ekasa wyczerpie, to doladowac
    i znow cieszyc sie darmowoscia.
    W innych prepaidach natomiast tak samo trzeba doladowac, gdy sie kasa
    skonczy a takich bonusow juz nie ma.

    Przykladowo - potzrebuje w meisiacu rozmawiac np. 300 minut z Playem i
    wyslac 200 SMSow.
    Doladowuje 30 zl, za co dostaje 1000 SMS oraz "Stan darmowy" (+opcjonalnie
    30 min do Play i na stacjonarne).
    Przez pierwszy miesiac gadam ile potrzebuje i SMSuje ZA DARMO, pod koniec
    miesiaca zaczynam kupowac pakiety za 5zl i w nastepnym meisacu za rozmowy
    place pakietami 15 zl i moge wyslac jeszcze 166 SMSow, co wystarczy (przy
    zalozeniu 200 SMSow na miesiac) na 25 dni i po 25 dniach znow doladowac za
    30.
    Czyli doladowuje 30 zl co 55 dni i i zostaje mi jeszcze 30 niewykorzystanych
    minut do Playa.
    Gdyby nie bylo SMSow ani Stanu Darmowego, przy takich potzrebach jak wyzej
    trzeba by doladowywac 30 zl co 25 dni.
    Widzisz roznice?

    Pozdrawiam
    SDD