  • Data: 2010-02-07 14:02:48
    Temat: Re: Smsy w Play Fresch!!
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
    news:hkkq0o$ole$1@news.onet.pl...

    > Jak choć jeden znak specjalny (plliterka) się pojawi, to domyślnie
    > większość telefonów przełącza tryb i zostaje ci mniej, niż połowa znaków.
    > Jednocześnie większość telefonów ma licznik znaków i pokazuje, ile znaków
    > napisałeś/ile zostało do końca tego SMSa, po przekroczeniu których
    > utworzysz nową (pod)wiadomość.

    > Nie bardzo rozumiem. Zawsze (od paru lat już standardowo) jak napiszesz
    > wiadomość o długości 1 znaku, 100 znaków, czy 160 znaków - zapłacisz za
    > wysłanie jednej wiadomości. Napisanie 161 znaków (itd aż do 306 - od
> [...]

    to ze jedna wiadomosc to 160 znakow jest jasne a po przekroczeniu nalicza
    juz za 2 ale chodzi mi o to czy po wpisaniu poskiego znaku TYLKO telefon
    zaczyna naliczac wczesniej drugiego smsa czy rowniez uslugodawca.

    Co oznaczaloby ze przy smsie ktory ma 159 znakom w tym pare poslkich placa
    jak za 3 zamiast za 1