  • 31. Data: 2010-01-04 12:11:48
    Temat: Re: Smsung cyz Sony?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > Odpalilem serwer DLNA na swoim kompie i TV dziala az milo. Malo tego -
    > korzystam z osiedlowego internetu i okazalo sie ze wiecej osob ma
    > postwione serwery DLNA. Telewizor odbiera sygnal od tch ktorzy nie maja
    > powiazanych na stale urzadzen i mozna przegladac inne zasoby mp3, jpg,
    > etc.

    Ładna mi reklama, że na dzień dobry badziew nie jest zabezpieczony....

  • 32. Data: 2010-01-04 12:32:58
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > Ładna mi reklama, że na dzień dobry badziew nie jest zabezpieczony....

    To fakt, ale na szczescie swiadczy to tylko o ignorancji uzytkownikow ktorzy
    uruchomili swoje serwery DLNA.
    W koncu tez moglbys udostepnic innym wszystkie zasoby na swoim komputerze i
    zapewne nikt nie mial by Ci tego za zle.. :)
    Podczas definiowania DLNA serwer sam wyszukuje urzadzenia (podobnie jak na
    Bluetooth w komorce) do powiadzania i jesli ustalisz takie polaczenie to
    jest ok, a jesli dasz na "open", to leci w swiat! :)

  • 33. Data: 2010-01-04 12:41:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To fakt, ale na szczescie swiadczy to tylko o ignorancji uzytkownikow
    > ktorzy uruchomili swoje serwery DLNA.

    Oczywiście, ale producent telewizora powinien z góry założyć, że większość
    userów właśnie taka będzie i zabezpieczyć temat na dzień dobry.

    > W koncu tez moglbys udostepnic innym wszystkie zasoby na swoim komputerze
    > i zapewne nikt nie mial by Ci tego za zle.. :)

    I pewnie tak by się stało, gdyby domyślnym działaniem sieci była otwartość
    na wszystko. ;-)

  • 34. Data: 2010-01-04 12:49:49
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Mon, 04 Jan 2010 07:31:08 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >ciekawe skąd takie bzdury bierzesz.

    Choćby http://www.eetimes.com/showArticle.jhtml?articleID=2
    3901863

    "Samsung and Sony signed a cross-licensing agreement on LCD production
    technology. S-LCD therefore can use intellectual property from both
    companies. In practice, however, Samsung will provide the major
    production technology."

    OK, nie telewizory, moduły.

    >lg i toshiba jest składane pod Wrocławiem
    >i mają znaczek made in poland

    A ja pisałem o LG czy o Toshibie, bo już się pogubiłem?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 35. Data: 2010-01-04 12:51:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Też związku nie widzę.
    to nieważne, ja tak

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 36. Data: 2010-01-04 12:56:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > to nieważne, ja tak

    Please, napisałeś to chyba w celu przedstawienia czegoś innym, a nie sobie.
    Napisz jeszcze raz o co chodzi i będzie git, po co te łamigłówki?

  • 37. Data: 2010-01-04 13:01:11
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Maciej Bojko pisze:

    > OK, nie telewizory, moduły.

    ja wiem o matrycach, o reszcie poczytam.

    > A ja pisałem o LG czy o Toshibie, bo już się pogubiłem?

    sam wtrąciłem jako przykład, bo znam takich co twierdzą, że wszystkie są
    robione (lub składane) w korei.
    a to, że są robione blisko siebie nie mają polskiej jakości (może i dobrze).

  • 38. Data: 2010-01-04 13:12:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > Please, napisałeś to chyba w celu przedstawienia czegoś innym, a nie sobie.
    > Napisz jeszcze raz o co chodzi i będzie git, po co te łamigłówki?

    bije się w pierś

  • 39. Data: 2010-01-04 13:50:15
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    > Oczywiście, ale producent telewizora powinien z góry założyć, że większość
    > userów właśnie taka będzie i zabezpieczyć temat na dzień dobry.

    Producent telewizorow ???
    Zartujesz - prawda?
    A jaki wplyw ma producent telewizorow na uzytkownika komputera ktory
    instaluje i uruchamia u siebie na komputerze serwer..?? :)
    To troche tak jak byc winil Gatesa za to ze w internecie jest pornografia
    ktora jest dostepna dla nieletnich.. - jedno nie ma nic w spolnego z drugim.
    :)
    Telewizor odpytuje serwer jakie dane sa udostepnione, operator telewizora
    wybiera to co go interesuje, a nastepnie telewizor odbiera sygnal
    strumieniowy generowany przez serwer, a to uzytkownik tego serwera definiuje
    co jest dostepne. Moze uruchomic serwer i nie udostepniac niczego,
    udostepnic to co chce, albo udostepnic wszystko.

  • 40. Data: 2010-01-04 13:55:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > A jaki wplyw ma producent telewizorow na uzytkownika komputera ktory
    > instaluje i uruchamia u siebie na komputerze serwer..?? :)

    Aaa, czyli żeby z takim tv się połączyć to trzeba jakieś specjalny soft
    uruchomić?
    Nie mam DLNA, więc pytam.
    Czyli ułatwienie klasy Windows Media Center, zamiast zrobić coś po prostu
    przez sieć, to jakieś wydziwy wymyślili....

> [...]
    > wybiera to co go interesuje, a nastepnie telewizor odbiera sygnal
    > strumieniowy generowany przez serwer, a to uzytkownik tego serwera

    Jasne, zrozumiałem mechanizm.
    Nie wpadłem na to, że można tak fajnie wszystko utrudnić. ;-)