  • 41. Data: 2010-01-04 14:07:36
    Temat: Re: Smsung cyz Sony?
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    news:hhss05$t54$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "ErgoSum" <n...@n...pl> napisał w wiadomości news:
    >
    > Jasne, zrozumiałem mechanizm.
    > Nie wpadłem na to, że można tak fajnie wszystko utrudnić. ;-)
    Obawiam sie ze za szybko wszystko generalizujesz.
    Poczytaj chocby krotka notke na wikipedii:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/The_Digital_Living_Netw
    ork_Alliance
    Dzieki takiemu rozwiazaniu mozesz dowolnie wybierac pozycje ktore cie
    interesuja - nawet z zaobow komputera do ktorego nie masz fizycznie dostepu.
    Dobrze tez jesli oprogramowanie serwerowe oferuje transkodowanie.

  • 42. Data: 2010-01-04 14:23:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Obawiam sie ze za szybko wszystko generalizujesz.

    Obawiam się, że zawsze będę przeciwnikiem tego typu rozwiązań
    specjalizowanych, a zwolennikiem standaryzacji.
    Nie widzę powodów, dla których tv nie miałoby działać tak jak każde inne
    urządzenie w sieci.
    Tego typu niby "uproszczenia" po czasie okazują się niczym więcej niż
    dziadowskim utrudnieniem.
    Dokładnie tak jest/było z Media Center wymyśonym przez MS.

  • 43. Data: 2010-01-04 16:41:13
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    Przecież to właśnie jest standaryzacja.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 44. Data: 2010-01-04 16:48:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Przecież to właśnie jest standaryzacja.

    Wymyślanie nowych standardów zamiast stosowania istniejących, to co najwyżej
    jej karykatura.

  • 45. Data: 2010-01-04 20:59:02
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    FTP should be enough for anybody?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 46. Data: 2010-01-09 12:00:17
    Od: Lukasz <p...@g...com>

    Hej panowie mam pytanie zastanawialem sie wlasnie nad tymi 2 tv jak
    autor na poczatku postu pisal i kupilem Sony KDL-40W5500, czy jest
    gdzies w necie jakas aktualizacja ( piracka badz nie ) zeby odtworzyc
    wiecej formatow np z pendriwe avi, mkv, mp3.. ? czy to fizycznie nie
    mozliwe?

    2 pytanie czy jesli podlacze odtwarzac pendrive do odtwarzacza DVD po
    usb.. to czy beda dzialac na nim filmy mkv HD ?

    bo zeby podlaczyc DLNA musialbym sie troche nameczyc zeby kabel
    przeciagnac. pozdrawiam

  • 47. Data: 2010-01-09 19:00:19
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 03 Jan 2010 18:54:32 +0100, pawell32 <p...@n...pl>
    wrote:

    >zdecydowanie sony.
    >koreańska jakość nie jest zła, ale powinna kosztować 30% mniej

    A ten Sony to niby gdzie jest produkowany? Na pewno nie w Japonii.
    Słowacja, Hiszpania, Taiwan...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2010-01-09 19:34:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.01.2010 20:00, jerzu pisze:

    > A ten Sony to niby gdzie jest produkowany? Na pewno nie w Japonii.
    > Słowacja, Hiszpania, Taiwan...

    hungary

    a hungary to nie korea ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnom, compiz-fusion

  • 49. Data: 2010-01-09 21:00:19
    Od: jurkas <m...@o...pl>

    Dnia 2010-01-09 20:34, * pawell32 napisaB:

    > hungary
    >
    > a hungary to nie korea ;-)

    No to sprawdź gdzie są produkowane Samsungi

  • 50. Data: 2010-01-09 21:04:37
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.01.2010 22:00, jurkas pisze:

    > No to sprawdź gdzie są produkowane Samsungi

    i po co mi to?
    mnie shaisung nie interesuje