  • Data: 2010-01-10 17:41:23
    Temat: Re: Smsung cyz Sony?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > pewnie, jeszcze mi powiedz że kia jest lepsza od niemieckich samochodów.

    Teraz już konkurencja pogoniła trochę, ale kiedy ceed wchodził na rynek i
    owszem - był wyraźnie lepszy od niemieckich kompaktów z Golfem na czele.
    Zwłaszcza od Golfa za taką samą kasę. ;-)

    > owszem jest dobra, ale korzysta ze sprawdzonych rozwiązań np. niemieckich.

    Bzdura totalna, całe auto było zbudowane przez Kię/Hyundaia od podstaw.
    Tyle że w europejskim stylu, dla europejskich (wymagających) klientów i
    przez Europejczyków w dużej części.

    >nie pamietam czy przypadkiem nie korzystają z biura
    > projektowego u sąsiadów.

    Dokładniej to w swoim własnym biurze w Europie - chyba faktycznie w
    Niemczech.
    Nie wiem czy nie wybudowanym w tym celu.
    Produkowana też jest w Europie, na Słowacji (w Zilinie) dokładniej.
    Też w nowo wybudowanej fabryce.

    Czyli jak się chce - to można.
    Pytanie czemu im się chciało, a innym nie bardzo.

    > oto chodzi, by więcej sprzedać

    Nie, by więcej zarobić.
    Co w przypadku uznanych firm może oznaczać cięcie kosztów z nadzieję że
    sprzedać i tak się sprzeda.

    > mylisz się. poza tym przyjżyj się sobie.
    > każdy kto kupuje c+ głównie płaci za logo c+ france.

    Nie.
    Ja i wielu moich znajomych płacimy za polską piłkę w tv.
    Nikogo logo nie obchodzi, w jeden dzień zmienilibyśmy je na dowolne inne.

    > pewie, jest taka możliwość, dlatego nigdy nie kupowałem nowości,
    > a szukałem podobnego produktu

    Ale podobny produkt u Sony, będzie przeważnie droższy i kółko się zamyka -
    konkurencja może mieć większy wybór w tej cenie.